Υγεία : Fitness29 ΜΑΪΟΥ, 2019

Κοιλιά με γράμμωση, το γεύμα κατά της κυτταρίτιδας, η άσκηση που «καίει»: Όσα μάθαμε από την Ελένη Πετρουλάκη

Η Ελένη Πετρουλάκη μοιράζεται τα κορυφαία μυστικά για αδυνάτισμα, επίπεδη κοιλιά, γράμμωση και την άσκηση που προτιμά.

Κοιλιά με γράμμωση, το γεύμα κατά της κυτταρίτιδας, η άσκηση που «καίει»: Όσα μάθαμε από την Ελένη Πετρουλάκη

Όλες εμπιστευόμαστε αυτά που έχει να μας πει η Ελένη Πετρουλάκη. Παρακάτω, λοιπόν, θα μάθεις πώς διατηρεί τη γραμμωμένη κοιλιά της, ποια άσκηση «καίει» πολλές θερμίδες, μια σπιτική συνταγή για σύσφιγξη, ένα γεύμα που βοηθά στη μείωση της κυτταρίτιδας και όχι μόνο.

1. Πώς διατηρεί κοιλιακούς με γράμμωση

«Είναι μύθος ότι εκτελώ πολλές ασκήσεις κοιλιακούς καθημερινά. Οι πολλές επαναλήψεις στους κοιλιακούς ή σε ασκήσεις πλάγιων δεν καίνε το λίπος. Το ανθρώπινο σώμα δε δουλεύει έτσι. Ακόμη χειρότερα, οι πολλές επαναλήψεις στους πλάγιους κοιλιακούς βοηθά στο να πάρω όγκο.

Βέβαια, η δίαιτα, σε συνδυασμό με έντονη αερόβια άσκηση, βοηθά, αλλά το βάρος που χάνω δεν προέρχεται μόνο από λίπος. Τι κάνω λοιπόν; Ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης! Έπειτα από πάρα πολλές δοκιμές έχω καταλήξει σε ένα πρόγραμμα που δουλεύει πολύ καλά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network