Υγεία : Fitness18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2017

Οι συνήθειες της personal trainer που την κρατούν σε φόρμα έξω από το γυμναστήριο!

Υιοθέτησε μερικές από αυτές και βελτίωσε την καθημερινότητά και την υγεία σου.

Γράφει η Monika Kwiecien, personal trainer.

Πολλές φορές οι υποχρεώσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας σε επιβαρύνουν ψυχολογικά και σε κάνουν να αμελείς τον εαυτό σου. Παρακάτω θα διαβάσεις μερικές συνήθειες που με βοηθούν να μη χάνω τη φόρμα μου ακόμα και όταν δεν έχω χρόνο για γυμναστική. Ελπίζω να σε βοηθήσουν!

1) Περπάτα συχνότερα

Αν η δουλειά σου ή το ραντεβού σου είναι μια ή δύο στάσεις μακριά με τα ΜΜΜ ή λίγα μόλις λεπτά με το αυτοκίνητο προτίμησε το περπάτημα. Είναι μια ωραία στιγμή να χαλαρώσεις και να οργανώσεις την ημέρα σου. Προσωπικά, η διαδρομή μου γίνεται ακόμα πιο ευχάριστη με την αγαπημένη μου μουσική, ενώ παράλληλα χάνω θερμίδες χωρίς να το καταλαβαίνω.

2) Χρησιμοποίεισαι τις σκάλες

Μερικές από τις καλύτερες ασκήσεις ποδιών γίνονται με τη βοήθεια σκαλοπατιών. Εκμεταλλεύσου αυτό το γεγονός και περιόρισε τη χρήση του ασανσέρ. Αν νιώθεις ότι κουράζεσαι, προσπάθησε μέχρι εκεί που αντέχεις και την επόμενη εβδόμαδα δοκίμασε ξανά. Χωρίς να το αντιληφθείς, με την πάροδο του χρόνου, θα βελτιώσεις σημαντικά τη φυσική σου κατάσταση.

3) Προετοίμασε το φαγητό σου από την προηγούμενη ημέρα

Όλοι έχουμε παραγγείλει φαγητό στη δουλειά και συνήθως όχι κάτι ιδιαίτερα υγιεινό. Αυτό συμβαίνει γιατί παραγγέλνουμε αφού έχουμε φτάσει στο σημείο να πεινάσουμε πολύ και καταναλώνουμε ποσότητες ή γεύματα που δεν είναι ιδανικά για εμάς. Προετοιμάζοντας το φαγητό από το βράδυ έχεις την ευκαιρία να καταναλώσεις αγνά υλικά της επιλογής σου, τα οποία έχουν λιγότερες θερμίδες και επιπλέον εξοικονομείς χρήματα. Αν μετά από μια γεμάτη ημέρα νιώθεις κουρασμένη, κέρδισε χρόνο και μαγείρεψε με κάποιο δικό σου πρόσωπο, όπως το αγόρι σου ή τη μητέρα σου. Extra tip: Συνήθως, εκτός από το μεσημεριανό φαγητό, έχω στην τσάντα μου σνακ, όπως ξηρούς καρπούς, ρυζογκοφρέτες ή κάποιο φρούτο.

4) Οργάνωσε το φαγητό σου για όλη την εβδομάδα/Κάνε λίστα supermarket

Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγεις την κατανάλωση junk food είναι να φτιάξεις ένα πρόγραμμα με τα φαγητά που έχεις σκοπό να μαγειρέψεις μέσα στην εβδομάδα. Στη συνέχεια, κάνε μια λίστα με τα υλικά που χρειάζεσαι. Αυτό σε κάνει να κερδίζεις χρόνο στην καθημερινότητα σου και να αποφεύγεις την αγορά γλυκισμάτων ή αναψυκτικών που συνήθως μας δελεάζουν όταν δεν έχουμε σκεφτεί τι ακριβώς θέλουμε να φάμε και ψωνίζουμε νηστικές.

5) Προτίμησε νερό ή πράσινο τσάι αντί για κάποιο αναψυκτικό

Κατά τη διάρκεια της ημέρας πρέπει να πίνεις 8 ποτήρια νερό, δηλάδη περίπου δύο λίτρα. Για καλύτερο έλεγχο, έχω μαζί μου ένα μπουκάλι νερό το οποίο υποσυνείδητα ξέρω ότι πρέπει να καταναλώσω μέχρι το τέλος της ημέρας. Αντί για δεύτερο καφέ ή κάποιο αναψυκτικό προτίμησε πράσινο τσάι για αποτοξίνωση και ευεξία. Με τον καιρό θα δεις ότι θα βελτιωθεί η ποιότητα της επιδερμίδας σου, ενώ παράλληλα θα έχεις περισσότερη ενέργεια. Να θυμάσαι: Ένα αναψυκτικό σε κουτί μπορεί να περιεχεί ακόμα και 39g ζάχαρη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Pippa Middleton
Fitness12 Σεπτεμβρίου 2018

Pippa Middleton | Το workout που κάνει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Plus: Πότε γεννάει η αδερφή της Kate Middleton;

Fitness09 Σεπτεμβρίου 2018

Handstand | Δες τις ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις!

Εξοικειώσου με την άσκηση άμεσα και γρήγορα

Όργανα γυμναστηρίου: Πώς θα χρησιμοποιήσεις σωστά το καθένα ξεχωριστά;
Fitness24 Αυγούστου 2018

Όργανα γυμναστηρίου: Πώς θα χρησιμοποιήσεις σωστά το καθένα ξεχωριστά;

Τι κάνει τι; Χρησιμοποίησε σωστά τα όργανα στο γυμναστήριο, δώσε στο σώμα σου το όφελός τους στο 100% και προστατέψου από τους τραυματισμούς. 

Δες το εβδομαδιαίο πρόγραμμα προπόνησης με περπάτημα από την trainer Ελευθερία Ζαπαντιώτη
Fitness23 Αυγούστου 2018

Δες το εβδομαδιαίο πρόγραμμα προπόνησης με περπάτημα από την trainer Ελευθερία Ζαπαντιώτη

Κάψε λίπος και τόνωσε το σώμα σου... περπατώντας. Ναι, γίνεται!

Best of network