Υγεία09 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2019

Πώς θα αποκτήσω ενέργεια; 3 κινήσεις για να απολαύσεις το φθινόπωρο στην καλύτερη εκδοχή σου

Γέμισε με τρεις κινήσεις το σώμα σου με βιταμίνες και ενέργεια για να υποδεχτείς το φθινόπωρο πιο δυναμικά από ποτέ.

Πώς θα αποκτήσω ενέργεια; 3 κινήσεις για να απολαύσεις το φθινόπωρο στην καλύτερη εκδοχή σου

Αν το τέλος του καλοκαιριού σε βρίσκει κουρασμένη και χωρίς πολλή διάθεση –εδώ που τα λέμε, η επιστροφή στην καθημερινότητα δε βοηθά!–, δώσε ώθηση στον οργανισμό σου με μερικές στοχευμένες κινήσεις. Φούλαρε τον οργανισμό σου με βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά μέσα από τη διατροφή σου, ξεκούρασε και αναζωογόνησε το σώμα σου με καλό και ποιοτικό ύπνο και –last but not least– δραστηριοποιήσου.

Πώς θα αποκτήσω ενέργεια; Ακολουθώντας τα 3 βήματα, θα είσαι έτοιμη να απολαύσεις το φθινόπωρο και τις προκλήσεις του:

Η διατροφή σου

Η έκθεση στον ήλιο το καλοκαίρι έχει πιθανότατα ενισχύσει το σχηματισμό της βιταμίνης D, η έλλειψη της οποίας συνδέεται με αυξημένη αίσθηση κόπωσης. Ωστόσο η D δεν είναι η μόνη βιταμίνη που χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις δυνατά το φθινόπωρο. Το β-καροτένιο, οι βιταμίνες Α και η C είναι πολύ σημαντικές για τη λειτουργία του ανοσοποιητικού. Το καρότο, η πιπεριά, το σπανάκι, το πεπόνι, το βερίκοκο και το μάνγκο είναι πλούσια σε β-καροτένιο, το οποίο αυξάνει την παραγωγή βλέννας στο αναπνευστικό και δρα συνεργιστικά με τη βιταμίνη Α, η οποία θωρακίζει τα κύτταρα της επιφάνειας του αναπνευστικού σωλήνα εμποδίζοντας έτσι την είσοδο σε μικρόβια και ιούς.

Πλούσιες πηγές βιταμίνης Α είναι η ντομάτα, το αβγό, τα γαλακτοκομικά, το συκώτι και τα λιπαρά ψάρια, όπως το σκουμπρί, ο σολομός και η σαρδέλα. Όσο για τη βιταμίνη C, τη βρίσκεις στα εσπεριδοειδή, το ακτινίδιο και το μπρόκολο. Παράλληλα, η κατανάλωση δημητριακών ολικής αλέσεως, θαλασσινών και κρέατος βοηθά στην ανανέωση των κυττάρων, λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε ψευδάργυρο.

Ο ύπνος σου

Ο βραδινός ποιοτικός ύπνος για οκτώ ώρες είναι απαραίτητος για την ξεκούραση του οργανισμού, ενώ, αν κοιμάσαι λιγότερες από έξι ώρες κάθε βράδυ, είναι πολύ πιθανό να μη λειτουργεί αποτελεσματικά το ανοσοποιητικό σου. Ο οργανισμός σου κάνει ένα φυσικό restart την ώρα που κοιμάσαι, δηλαδή επιδιορθώνει και αναπλάθει τις «ζημιές» που έχουν γίνει κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Το σώμα σου

Η γυμναστική σε κουράζει; Λάθος! Μπορεί αρχικά να νιώθεις κουρασμένη, ωστόσο συνολικά η φυσική δραστηριότητα θα σε γεμίσει ενέργεια, αφού παράγονται ορμόνες και ουσίες που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου. Βάλε στόχο να κάνεις μια ήπια άσκηση έως 30 λεπτά τη μέρα, καθώς έχει βρεθεί σε έρευνες ότι η σωματική άσκηση βελτιώνει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού αυξάνοντας τη δράση των λευκών αιμοσφαιρίων που επιτίθενται στους ιούς.

Πηγή: Celebrity 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΥΓΕΙΑ

Best of network