Υγεία10 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2018

Tips για να μην ζεσταίνεσαι την ώρα του ύπνου (αν δεν έχεις κλιματιστικό)

Πώς θα καταφέρεις να κάνεις έναν πιο άνετο ύπνο

Tips για να μην ζεσταίνεσαι

Το καλοκαίρι πλέον είναι εδώ και οι θερμοκρασίες, τις τελευταίες μέρες, έχουν ανέβει πολύ. Και μπορεί οι μέρες αυτές να αποτελούν μια καλή ευκαιρία για να βρεθείς κοντά στη θάλασσα και περάσεις τη μέρα σου εκεί, απολαμβάνοντας τον ήλιο, όμως τι γίνεται όταν επιστρέφεις σπίτι και ειδικότερα το βράδυ, όταν έρχεται η στιγμή που θα πρέπει να κοιμηθείς, παρά τη ζέστη;

via GIPHY

Δες επίσης:Διατροφή και καύσωνας: Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις και ποιες να προτιμάς;

Αν δεν έχεις κλιματιστικό και θέλεις να μην υποφέρεις, αλλά και να κάνεις έναν πιο δροσερό ύπνο, ακολούθησε τα παρακάτω tips για να βελτιώσεις την κατάσταση.

Δες επίσης: 5 tips για να συνεχίσεις να γυμνάζεσαι έξω παρά τη ζέστη!

Tips για να μην ζεσταίνεσαι την ώρα του ύπνου:

  1. Προτίμησε τα βαμβακερά και σατέν σεντόνια, και όχι εκείνα από πολυεστέρα. Τα δύο πρώτα επιτρέπουν τη κυκλοφορία του αέρα και εμποδίζουν τον ιδρώτα να δημιουργήσει υγρασία, αφήνοντας στο σώμα κατά τη διάρκεια του ύπνου δροσερό και στεγνό.
  2. Απόφυγε τις πυτζάμες και προτίμησε να φορέσεις ένα αέρινο φόρεμα ή κοιμήσου ακόμα και γυμνή για περισσότερη άνεση.
  3. Πρόσεχε ποιες τροφές καταναλώνεις κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και ειδικότερα, λίγο πριν κοιμηθείς. Απόφυγε τα βαριά και πικάντικα φαγητά και προτίμησε λαχανικά και φρούτα, που περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού που θα σε ενυδατώσουν.
  4. Απόφυγε το αλκοόλ, αφού προκαλεί αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος, ενώ μην ξεχνάς να ενυδατώνεις τον οργανισμός σου πίνοντας ημερησίως δύο λίτρα νερό.
  5. Κάνε ένα δροσερό ντους, λίγο πριν κοιμηθείς.
  6. Σβήσε όλα τα φώτα στο υπνοδωμάτιό σου και απενεργοποίησε όσες συσκευές δε χρησιμοποιείς, μιας και εκπέμπουν θερμότητα.
  7. Μην ανοίγεις παντζούρια και παράθυρα, αφού το μόνο που θα καταφέρεις (σε συνθήκες καύσωνα) είναι να αφήσεις τη ζέστη να μπει στο σπίτι. Διατήρησε το δωμάτιό σου όσο πιο σκοτεινό γίνεται.
  8. Μην εκτίθεσαι για πολλές ώρες στον ήλιο, αφού το σώμα σου απορροφά τη θερμότητα και τη διατηρεί για ώρες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΥΓΕΙΑ

Υγεια14 Νοεμβρίου 2018

Γι' αυτούς τους λόγους μελανιάζεις με το παραμικρό

Σε περίπτωση που εμφανίζεις μελανιές χωρίς προφανή αιτία, διαβάζεις εδώ.

Αν θες να χάσεις κιλά για πάντα, υιοθέτησε αυτές τις 10 συνήθειες!
Fitness14 Νοεμβρίου 2018

Αν θες να χάσεις κιλά για πάντα, υιοθέτησε αυτές τις 10 συνήθειες!

Υιοθέτησε αυτές τις δέκα απλές αλλά ουσιαστικές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά με ένα σταθερό και υγιεινό ρυθμό για να μην τα ξαναπάρεις ποτέ!

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)
Fitness13 Νοεμβρίου 2018

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά, η καύση θερμίδων μέσα από την άσκηση είναι το κλειδί για το πετύχεις. Αλλά αν δεν καις αρκετές θερμίδες, τότε δε θα δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να μειώνεται.

Fitness13 Νοεμβρίου 2018

Πόσο σημαντικό είναι το τρέξιμο για την υγεία σου

5 μεγάλοι μύθοι για το τρέξιμο αναλύονται επιστημονικά και απομυθοποιούνται οριστικά.

Οι καλύτερες τροφές: Αυτά είναι τα ΚΟΡΥΦΑΙΑ 20 superfoods που πρέπει να τρως!
Διατροφη13 Νοεμβρίου 2018

Οι καλύτερες τροφές: Αυτά είναι τα ΚΟΡΥΦΑΙΑ 20 superfoods που πρέπει να τρως!

Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που χρειάζεται να τρώμε.

Πώς θα κάψω πιο γρήγορα θερμίδες; H γυμνάστρια μας δίνει 6 έξυπνους εναλλακτικούς τρόπους που καίνε λίπος
Fitness12 Νοεμβρίου 2018

Πώς θα κάψω πιο γρήγορα θερμίδες; 6 έξυπνοι εναλλακτικοί τρόποι που καίνε λίπος

Δοκίμασε τις παραδοσιακές ασκήσεις με εναλλακτικούς τρόπους και θα δεις τη διαφορά πιο γρήγορα.

Best of network