Υγεία10 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2018

Tips για να μην ζεσταίνεσαι την ώρα του ύπνου (αν δεν έχεις κλιματιστικό)

Πώς θα καταφέρεις να κάνεις έναν πιο άνετο ύπνο

Tips για να μην ζεσταίνεσαι

Το καλοκαίρι πλέον είναι εδώ και οι θερμοκρασίες, τις τελευταίες μέρες, έχουν ανέβει πολύ. Και μπορεί οι μέρες αυτές να αποτελούν μια καλή ευκαιρία για να βρεθείς κοντά στη θάλασσα και περάσεις τη μέρα σου εκεί, απολαμβάνοντας τον ήλιο, όμως τι γίνεται όταν επιστρέφεις σπίτι και ειδικότερα το βράδυ, όταν έρχεται η στιγμή που θα πρέπει να κοιμηθείς, παρά τη ζέστη;

via GIPHY

Δες επίσης:Διατροφή και καύσωνας: Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις και ποιες να προτιμάς;

Αν δεν έχεις κλιματιστικό και θέλεις να μην υποφέρεις, αλλά και να κάνεις έναν πιο δροσερό ύπνο, ακολούθησε τα παρακάτω tips για να βελτιώσεις την κατάσταση.

Δες επίσης: 5 tips για να συνεχίσεις να γυμνάζεσαι έξω παρά τη ζέστη!

Tips για να μην ζεσταίνεσαι την ώρα του ύπνου:

  1. Προτίμησε τα βαμβακερά και σατέν σεντόνια, και όχι εκείνα από πολυεστέρα. Τα δύο πρώτα επιτρέπουν τη κυκλοφορία του αέρα και εμποδίζουν τον ιδρώτα να δημιουργήσει υγρασία, αφήνοντας στο σώμα κατά τη διάρκεια του ύπνου δροσερό και στεγνό.
  2. Απόφυγε τις πυτζάμες και προτίμησε να φορέσεις ένα αέρινο φόρεμα ή κοιμήσου ακόμα και γυμνή για περισσότερη άνεση.
  3. Πρόσεχε ποιες τροφές καταναλώνεις κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και ειδικότερα, λίγο πριν κοιμηθείς. Απόφυγε τα βαριά και πικάντικα φαγητά και προτίμησε λαχανικά και φρούτα, που περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού που θα σε ενυδατώσουν.
  4. Απόφυγε το αλκοόλ, αφού προκαλεί αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος, ενώ μην ξεχνάς να ενυδατώνεις τον οργανισμός σου πίνοντας ημερησίως δύο λίτρα νερό.
  5. Κάνε ένα δροσερό ντους, λίγο πριν κοιμηθείς.
  6. Σβήσε όλα τα φώτα στο υπνοδωμάτιό σου και απενεργοποίησε όσες συσκευές δε χρησιμοποιείς, μιας και εκπέμπουν θερμότητα.
  7. Μην ανοίγεις παντζούρια και παράθυρα, αφού το μόνο που θα καταφέρεις (σε συνθήκες καύσωνα) είναι να αφήσεις τη ζέστη να μπει στο σπίτι. Διατήρησε το δωμάτιό σου όσο πιο σκοτεινό γίνεται.
  8. Μην εκτίθεσαι για πολλές ώρες στον ήλιο, αφού το σώμα σου απορροφά τη θερμότητα και τη διατηρεί για ώρες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΥΓΕΙΑ

Διατροφη15 Αυγούστου 2018

Πώς θα αντιμετωπίσεις τη ναυτία εναλλακτικά; Το τζίντζερ, ο χυμός, τα βότανα, το άρωμα…

Ναυτία: μπορεί να σε πιάνει όταν ταξιδεύεις ή αν είσαι έγκυος ή απλώς να την νιώθεις συχνά. Σε κάθε περίπτωση, αυτές είναι οι εναλλακτικές θεραπείες για να την αντιμετωπίσεις.

υγιεινή διατροφή
Διατροφη14 Αυγούστου 2018

15 συμβουλές για να παραμείνεις υγιής στις διακοπές

Το στοίχημα του να είσαι υγιής στις διακοπές θα το κερδίσεις εύκολα με αυτά τα τιπς που σου προτείνουμε. Δοκίμασέ τα.

Υγεια13 Αυγούστου 2018

Μήπως έχεις έλλειψη βιταμίνης D; Και γιατί είναι καλή ιδέα να βγεις στον ήλιο;

Τρεις πολύ καλοί λόγοι για να βεβαιωθείς ότι προσλαμβάνεις όση χρειάζεσαι.

επίπεδη
Διατροφη12 Αυγούστου 2018

Flat Belly τώρα: 3 συνταγές για επίπεδη κοιλιά (το smoothie, το τοστ, η βρόμη)

Flat Belly: Η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει τρεις συνταγές για επίπεδη κοιλιά.

Διατροφη11 Αυγούστου 2018

7 πράγματα να κάνεις το βράδυ για να χάσεις βάρος

Τι πρέπει να κάνεις πριν κοιμηθείς το βράδυ, για να εξασφαλίσεις καλύτερα αποτελέσματα στη δίαιτά σου

παγωτό
Διατροφη10 Αυγούστου 2018

Πώς θα εντάξεις το παγωτό στη δίαιτα (κι όμως γίνεται λέει η διαιτολόγος)

Δες με ποιο τρόπο μπορείς να εντάξεις το αγαπημένο σου γλύκισμα στο καθημερινό διαιτολόγιο

Best of network