Υγεία : Διατροφή05 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2017

Χάσε κιλά στη νηστεία με την πιο εύκολη διατροφή 3 ημερών από τη διαιτολόγο

Με λίγη σωστή οργάνωση θα χάσεις κιλά στη νηστεία! Σου προτείνουμε την πιο ενδιαφέρουσα και όχι βαρετή διατροφή δια χειρός της διατροφολόγου Κλειούς Δημητριάδου!

Η περίοδος της νηστείας μπορεί να είναι πονοκέφαλος για όποιον θέλει να κάνει και δίαιτα συγχρόνως. Οι επιλογές φαίνονται περιορισμένες ή παχυντικές, ή βαρετές και άνοστες, αλλά αυτό δεν ισχύει στην πραγματικότητα!
Θα πρέπει οπωσδήποτε να προσέξεις τις μερίδες και την ποσότητα του ελαιολάδου που θα χρησιμοποιήσεις (υπολογίζοντας 1 κουτ. της σούπας για τη μερίδα του φαγητού και για την κάθε σαλάτα σου). Μην ξεχνάς να πίνεις αρκετό νερό και να εκμεταλλευτείς τη βελτίωση του καιρού για να αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα!

Τριήμερη διατροφή και χάνεις κιλά στη νηστεία

1η μέρα
Πρωινό: 2 ρυζογκοφρέτες με επικάλυψη μαύρης σοκολάτας ή 1 πολύσπορο κουλούρι Θεσσαλονίκης
Δεκατιανό: 1 ανάμικτος φυσικός χυμός
Μεσημεριανό: μανιτάρια στο φούρνο με 2 μικρές πατάτες (αντί για το κλασικό κοτόπουλο στο φούρνο με πατάτες, μπορείς να φτιάξεις μανιτάρια πλευρώτους)
Απογευματινό: 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου ή φουντουκιού ή 10 ανάλατοι ξηροί
Βραδινό: σαλάτα “caesar’s” νηστίσιμη (πράσινα λαχανικά, ½ φλιτζάνι καλαμπόκι, ½ φλυτζάνι κρουτόν, 2 κουτ. της σούπας τυρί νηστίσιμο τριμμένο, βινεγκρέτ)…

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη18 Ιουλίου 2018

6 δημοφιλείς συνδυασμοί τροφών που τελικά δεν ευνοούν την υγεία του σώματός σου

Μπορεί να δημιουργούν ένα νόστιμο αποτέλεσμα αλλά θα πρέπει να τους αποφύγεις

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα
Διατροφη18 Ιουλίου 2018

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Τα καλά λιπαρά μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην απόκτηση ενέργειας και υγείας όσο και στην απώλεια βάρους!

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά
Διατροφη17 Ιουλίου 2018

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για να καθυστερήσεις τις επιπτώσεις του χρόνου στο δέρμα και στην υγεία σου από τη Δρ Μαρία Ψωμά!

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;
Διατροφη16 Ιουλίου 2018

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;

Από paleo σε vegan και μετά Dukan; Το Diet hopping είναι ένας νέος όρος που δημιουργήθηκε για να περιγράψει την τάση να ακολουθούμε κάθε νέα διατροφική «μόδα», με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε από τη μία δίαιτα στην άλλη

Διατροφη16 Ιουλίου 2018

8 αλλαγές που θα δεις στο σώμα σου αν τρως κάθε μέρα μέλι!

Να πώς «εξαργυρώνεις» τις ευεργετικές του ιδιότητες

ξηροί καρποί
Διατροφη15 Ιουλίου 2018

Ο ξηρός καρπός που πρέπει να αποφεύγεις αν κάνεις διατροφή

Δεν είναι όλοι οι καρποί το ίδιο υγιεινοί

Best of network