Υγεία : Διατροφή16 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2017

Δίαιτα: Χάσε το λίπος της κοιλιάς γρήγορα κι εύκολα

To αναλυτικό πρόγραμμα διατροφής για να τα καταφέρεις!

Έρχεται καλοκαίρι και η πρώτη σκέψη που κάνουμε είναι να χάσουμε τα περιττά κιλά.

Το λίπος στην κοιλιά είναι ότι χειρότερο μπορεί να μας συμβεί και δεν λέει να φύγει με τίποτα. Τις περισσότερες φορές καταφεύγουμε σε απελπισμένες μεθόδους όπως το να μην τρώμε καθόλου όλη μέρα περιμένοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Και τελικά; Τελικά κάνουμε μία τρύπα στο νερό, πεινάμε, νευριάζουμε και το αποτέλεσμα είναι αποτυχημένο.

ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣ: Ο trainer που θα αλλάξει το σώμα σου με 15 λεπτά την ημέρα! (γυμνάσου σαν τη Jennifer Lawrence!)

Η μοναδική αλήθεια είναι πως η λύση βρίσκεται στην καλή, σταθερή διατροφή και στην γυμναστική. Μπορεί το λίπος στην κοιλιά να είναι δύσκολο να φύγει αλλά παρόλα αυτά όταν αρχίσεις να χάνεις βάρος, το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς είναι το πρώτο που θα φύγει.

Τα κλειδιά της επιτυχίας βρίσκονται στο νερό, στο καλό πρωινό αλλά και στα μικρά και συνεχόμενα σνακ κατά την διάρκεια της ημέρας. Προτιμήστε να αποφεύγετε τα junk food ενώ μειώστε όσο περισσότερο το αλάτι διότι προκαλεί κατακράτηση υγρών και επομένως πρήξιμο στην κοιλιά.

ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣ: 5 tips για να συνεχίσεις να γυμνάζεσαι έξω παρά τη ζέστη!

Στην επόμενη σελίδα θα δεις μία έξυπνη και σωστή διατροφή ώστε να χάσεις σταθερά βάρος κι αν ταυτόχρονα βάλεις την γυμναστική στην ζωή σου τότε τα αποτελέσματα θα είναι εντυπωσιακά.

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Είναι η flexιtarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;
Διατροφη18 Ιανουαρίου 2018

Είναι η flexitarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;

Ο όρος flexitarian, χρησιμοποιείται για τους ανθρώπους που υπό κανονικές συνθήκες ακολουθούν δίαιτα χωρίς κρέας αλλά που περιστασιακά μπορεί να περιλάβουν στη διατροφή τους το ψάρι ή το κρέας.

Η δίαιτα του χεριού σου
Διατροφη16 Ιανουαρίου 2018

Η δίαιτα του χεριού σου!

Με μοναδικό μέτρο την παλάμη σου, δοκίμασε αυτό το διατροφικό πλάνο για υγιές σώμα και πολλή ενέργεια στην καθημερινότητά σου.

Σίδηρος, βιταμίνες Β και Ω3 λιπαρά οξέα: Πότε χρειάζεσαι συμπλήρωμα και από ποιες τροφές παίρνεις αυτά τα απαραίτητα στοιχεία;
Διατροφη14 Ιανουαρίου 2018

Σίδηρος, βιταμίνες Β και Ω3 λιπαρά οξέα: Πότε χρειάζεσαι συμπλήρωμα και από ποιες τροφές παίρνεις αυτά τα απαραίτητα στοιχεία;

Μήπως κουράστηκες να νιώθεις κουρασμένη; Αυτά τα διατροφικά SOS θα σε γεμίσουν ενέργεια και μάλιστα γρήγορα.

Best of network