Blogs : ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ27 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2015

Επιστροφή από τις διακοπές | Το άγχος και οι επιπτώσεις του στο βάρος

Πως να διαχειριστείς το άγχος μετά τις διακοπές με φυσικούς τρόπους, προσέχοντας το βάρος σου

Έφυγες διακοπές έστω και για λίγο, πήρες ανάσα, γέμισες μπλε και ενέργεια για τον δύσκολο χειμώνα που ακολουθεί. Η αλήθεια είναι ότι όσο ωραία και αν πέρασες, επιστρέφοντας στο σπίτι, στη δουλειά και με τον καταιγισμό των μέσων μαζικής ενημέρωσης, με τις αέναες πολιτικές εξελίξεις, το άγχος επανέρχεται. Σε άλλους ήπια και σε άλλους πιο έντονα, ακόμη και με κρίσεις πανικού.

Επιστροφή από τις διακοπές

Είναι πάρα πολύ σημαντικό να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου και να βάλεις ένα πρόγραμμα, το οποίο θα συμπεριλαμβάνει σωστή διατροφή και ήπια άσκηση.

Εδώ θα βρεις κάποιες τροφές και κόλπα που θα σε βοηθήσουν να λειτουργήσεις ήρεμα.

Ποια όμως είναι τα συμπτώματα του άγχους;

  • Ξηροστομία
  • Ταχυκαρδίες
  • Έλλειψη αναπνοής
  • Πονοκέφαλος
  • Διαρκή κόπωση
  • Σφίξιμο στο στήθος
  • «Κόβονται» χέρια ή πόδια
  • Αϋπνία, δυσκολία να κοιμηθείς ή ξυπνάς τη νύχτα

Κατανάλωσε:

  • Βρώμη για πρωινό: περιέχει θειαμίνη και παντοθενικό οξύ, τα οποία ηρεμούν τα νεύρα
  • Ολικής αλέσεως προϊόντα: περιέχουν μαγνήσιο, μέταλλο που καλμάρει τα νεύρα και τους μύες και βοηθάει στον ύπνο
  • Γαλοπούλα: περιέχει τρυπτοφάνη, η οποία μετατρέπεται σε σεροτονίνη, το φυσικό ηρεμιστικό του εγκεφάλου
  • Μούρα και Acai: πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βοηθούν τον εγκέφαλο
  • Αμύγδαλα: δίνουν ενέργεια στον οργανισμό, πλούσια σε ασβέστιο
  • Καρύδια: πλούσια σε Ω3, ενισχύουν το έλυτρο του νευρικού κυττάρου
  • Μαύρη σοκολάτα 70% περιεκτικότητα σε κακάο: ισχυρά αντιοξειδωτική και πλούσια σε μαγνήσιο, αυξάνει και αυτή τη σεροτονίνη
  • Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β, οι οποίες ενισχύουν την πνευματική λειτουργία (αυγά, δημητριακά ολικής, κρέας, κοτόπουλο)
  • Νερό: η αφυδάτωση προκαλεί κόπωση και ευερεθιστότητα
  • Λιπαρά ψάρια: σολωμός, τόνος, σαρδέλες, πλούσια σε Ω3.

Μην καταναλώνεις:

  • Τηγανιτά
  • Ζάχαρη
  • Αλκοόλ
  • Καφεΐνη

Ξεκίνα μια ήπιας μορφής άσκηση. Μπορείς ακόμη να συνεχίσεις το κολύμπι, το οποίο δεν επιβαρύνει αρθρώσεις και παράλληλα ενδείκνυται για τις υψηλές θερμοκρασίες που επιμένουν. Καλό είναι να γνωρίζεις ότι και η έντονη άσκηση προκαλεί στρες στον οργανισμό.

Σου ευχόμαστε καλή και ήρεμη επιστροφή!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Best of network