Blogs : ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2014

Πώς να δείχνω νεότερη | Η σωστή διατροφή (μέρος Α)

Μάθε τα πάντα για τη σωστή διατροφή για αντιγήρανση και ευεξία

Από τη Μαρία Αθ. Ψωμά M.D. Ph.D. DU ιατρό-βιοπαθολόγο Ιατρική της Παχυσαρκίας διδάκτορα Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρική & Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Πανεπιστήμιο Παρισιού VI).

Δεν χρειάζεται να ξοδεύεις μια περιουσία σε αντιγηραντικές κρέμες για να δείχνεις νεότερη. Σίγουρα και αυτό παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, αλλά το μυστικό είναι να καταναλώνεις τα σωστά είδη τροφίμων.

Οι περισσότερες γυναίκες στρέφονται προς την αισθητική χειρουργική, για να αναστρέψουν το αποτέλεσμα του χρόνου. Ωστόσο, αυτό είναι μια εξωτερική παρέμβαση, η ριζική αλλαγή συνδέεται με την τροφή που μπαίνει στο σώμα σου. Η λύση ρέπει να είναι σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

Το σώμα έχει την πλήρη ολοκλήρωση περίπου στην ηλικία των 25. Μετά από αυτή την ηλικία, το σώμα αρχίζει τη διαδικασία της γήρανσης και το ποσοστό ανανέωσης των κυττάρων επιβραδύνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν είσαι πάνω από 25, είναι αργά για να κάνεις κάποια αλλαγή. Δεν είναι ποτέ πολύ αργά για να μπεις στην διαδικασία της αντιγήρανσης . Εφ ‘όσον ακολουθείς μια υγιεινή διατροφή, μπορείς να φαίνεσαι ακόμα νεότερη.

Πώς να δείχνω νεότερη | Η σωστή διατροφή

1. Μαύρη σοκολάτα

Η σοκολάτα περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς να καταναλώσεις οποιοδήποτε είδος σοκολάτας. Η σοκολάτα γάλακτος δεν έχει καμία θρεπτική αξία, η μαύρη σοκολάτα με 70% κακάο είναι αυτή που είναι γεμάτη αντιοξειδωτικά. Επίσης, η μαύρη σοκολάτα έχει χαμηλότερα κορεσμένα λιπαρά και ζάχαρη, έτσι είναι μια πολύ υγιεινή επιλογή. Υπάρχουν πια στο εμπόριο σοκολάτες μαύρες με stevia, οι οποίες είναι ιδανική επιλογή.

2. Κόκκινο κρασί

Το κόκκινο κρασί είναι επίσης πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, αλλά θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο. Περιέχει αντιοξειδωτικά (ρεσβερατρόλη) που μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου, ενώ συντελούν και στην καταπολέμηση ορισμένων μορφών καρκίνου. Αν προτιμάς το λευκό κρασί, έχει επίσης αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες.

3. Καρύδια Βραζιλίας

Τα καρύδια Βραζιλίας είναι ένα τρόφιμο που η κατανάλωσή του σε κάνει να δείχνεις νεότερη. Είναι πλούσια σε σελήνιο, το οποίο ενισχύει την ελαστικότητα του δέρματος. Το σελήνιο κρατά, επίσης, τα μαλλιά και τα νύχια σου υγιή. Αν υποφέρεις από ακμή, μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση του δέρματός σου και να σε βοηθήσει στη θεραπεία την οποία ακολουθείς. Τα καρύδια Βραζιλίας περιέχουν επίσης μεγάλες ποσότητες ψευδαργύρου, το οποίο καταπολεμά τη φλεγμονή του δέρματος και βοηθά στην αντιμετώπιση του εκζέματος και της ψωρίασης. Το ξηρό δέρμα ενισχύει την πρόωρη γήρανση από ένα δέρμα πιο λιπαρό.

4. Λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια αποτελούν πηγή Ω3 απαραίτητων λιπαρών οξέων. Το σώμα δεν μπορεί να παράγει Ω3 από μόνο του , γι ‘αυτό τα προσλαμβάνει μέσω της διατροφής. Τα Ω3 ενισχύουν την ελαστικότητα του δέρματος, με αυτό τον τρόπο διατηρείται το δέρμα απαλό και εύπλαστο και αποτρέπεται η ξηρότητα. Τα Ω3 τα βρίσκεις στο σολομό, στο τόνο, στον ξιφία, στη ρέγκα, στο σκουμπρί και στις σαρδέλες. Ο σολομός επίσης βοηθά στην απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων του δέρματος με αποτέλεσμα το δέρμα να δείχνει πιο λαμπερό.

5. Goji berries

Κατανάλωσε τα και δείξε νεότερη. Τα goji berries αποτελούν τη νέα σούπερ τροφή. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και απαραίτητα για τον οργανισμό λιπαρά οξέα. Περιέχουν δέκα φορές περισσότερα αντιοξειδωτικά, επομένως είναι ιδανικά στην καταπολέμηση της πρόωρης γήρανσης. Επίσης, ένα σημαντικό όφελος των goji berries είναι πως ενθαρρύνει τους υποδοχείς της ινσουλίνης του δέρματος για να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά. Αυτό είναι σημαντικό, διότι όταν τα επίπεδα της ινσουλίνης σου είναι πολύ υψηλά, μπορεί να προκληθεί φλεγμονή, η οποία επιταχύνει τη διαδικασία της γήρανσης.

6. Αντικατέστησε τα δημητριακά του πρωινού με βρώμη

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ξεκινάς τη μέρα σου με ένα θρεπτικό μπολ με βρώμη. Η βρώμη περιέχει βιταμίνη Ε, η οποία έχει αντιγηραντικές ιδιότητες και Β γλυκάνη, η οποία μειώνει την χοληστερόλη στο αίμα.

7. Άφθονο νερό και πράσινο τσάι

Η συνιστώμενη δοσολογία για κατανάλωση νερού είναι οκτώ ποτήρια κάθε μέρα. Αυτός είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διατηρήσεις το δέρμα σου ενυδατωμένο πλήρως. Το πόσιμο νερό εξασφαλίζει όλα τα κύτταρα στο σώμα σου να παραμένουν ενυδατωμένα. Ξεκίνησε με ένα ποτήρι χλιαρό νερό με μισό λεμόνι το πρωί, το οποίο θα αποτοξινώσει το συκώτι σου. Πιες 2-3 φλυτζάνια πράσινο τσάι· πλούσιο σε επιγαλλοκατεχίνες, αυξάνει το μεταβολισμό και λειτουργεί αντιοξειδωτικά.

Καταναλώνοντας τρόφιμα τα οποία σε βοηθούν στην αντιγήρανση και ακολουθώντας μια υγιεινή διατροφή, βελτιώνεται η γενική υγεία του οργανισμού σου και η ποιότητα του δέρματός σου.

Για να φανούν ωστόσο τα οφέλη χρειάζεται χρόνος. Ακολουθώντας μια σωστή διατροφή θα δεις τα οφέλη αυτά σε δύο μήνες περίπου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Best of network