Γυναίκα : Ψυχολογία13 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2017

8 τρόποι για να κάνεις την πρωινή ρουτίνα πιο ήρεμη και απολαυστική

Πώς να ξεκινάς τη μέρα σου πιο ευχάριστα

Κάνε μία καλή αρχή από το προηγούμενο βράδυ: Το μισό πρωινό περνάει συνήθως με σένα μπροστά από την ντουλάπα να προσπαθείς να αποφασίσεις τι θα φορέσεις και να ετοιμάζεις το ταπεράκι σου για τη δουλειά σου. Αφιέρωσε λίγη ώρα από το προηγούμενο βράδυ για να ετοιμάσεις το φαγητό αλλά και το αυριανό σου outfit. Δεν φαντάζεσαι από πόσο χρόνο και άγχος θα γλιτώσεις.

Ρύθμισε το ξυπνητήρι σου: Κανένας δεν θέλει να ξυπνά με ένα εκνευριστικό ήχο. Ρύθμισε το ξυπνητήρι σου επιλέγοντας έναν πιο φυσικό τόνο (όπως τιτίβισμα πουλιών). Ακόμα καλύτερα, προτίμησε να κοιμηθείς με το παντζούρι ελαφρώς ανοιχτό, ώστε να σε ξυπνήσει φυσικά το φως του ήλιου.

Κάνε διατάσεις στο κρεβάτι: Πριν αφήσεις το κρεβάτι σου, αφιέρωσε μερικά λεπτά για να τεντωθείς. Κάθισε και τέντωσε τα πόδια σου. Σκύψε προς τα εμπρός όσο περισσότερο μπορείς με τεντωμένα χέρια. Κράτα αυτή τη θέση για 10 δευτερόλεπτα, χωρίς να ξεχνάς να αναπνέεις. Τράβα τα πόδια προς το στήθος σου και συνέχισε τη διάταση.

Καθάρισε το μυαλό σου με λίγο διαλογισμό: Είναι πολύ εύκολο να ξεκινήσεις να σκέφτεσαι όσα έχεις να κάνεις μόλις ανοίξεις τα μάτια σου. προτίμησε όμως να πάρεις μερικές βαθιές ανάσες (μετά το stretching) και να καθοδηγήσεις τον εαυτό σου μέσα από ένα πρόγραμμα διαλογισμού που μπορείς να κατεβάζεις στο smartphone σου. θα σε βοηθήσει να καθαρίσεις το μυαλό σου και να ξεκινήσεις τη μέρα σου με ηρεμία.

Κάνε μπάνιο το πρωί: Αν και αρκετοί άνθρωποι προτιμούν να κάνουν μπάνιο το βράδυ ώστε να κερδίζουν χρόνο το πρωί, ένα γρήγορο ντους με ζεστό νερό θα μαλακώσει τους μύες και θα σε αναζωογονήσου για την ημέρα που ξεκινά. Προτίμησε ένα αφρόλουτρο με άρωμα εσπεριδοειδών που ξυπνά τις αισθήσεις και διεγείρει τον εγκέφαλο.

Πάρε τον χρόνο σου για να ετοιμαστείς: Καθημερινά βλέπεις πολλές γυναίκες στο αυτοκίνητο (το μετρό ή το λεωφορείο) να προσπαθούν να εφαρμόσουν τη μάσκαρα ή το eyeliner με το στόμα τους ορθάνοιχτο. Είναι κάπως αγχωτικό και μόνο που τις βλέπεις. Το να ετοιμαστείς έχει να κάνει με το περιποιηθείς τον εαυτό σου και όχι να τον γεμίζεις με πρόσθετο άγχος, σαν να διεκπαιρεώνεις άλλη μία υποχρέωση. Οπότε, πάρε τον χρόνο σου για να χτενίσεις λίγο ακόμα τα μαλλιά σου ή να βάλεις το αγαπημένο σου κραγιόν από το να βάφεσαι στο φανάρι.

Δημιούργησε τη δική σου ιεροτελεστία: Θυμάσαι τον μπαμπά σου που συνήθιζε κάθε πρωί να απολαμβάνει τον καφέ του με δύο κουλουράκια, διαβάζοντας την εφημερίδα του; Είχε μία καθημερινή αγαπημένη συνήθεια. Μία πρωινή ιεροτελεστία μας προσφέρει κάποια λεπτά χαλάρωσης πριν φύγουμε από το σπίτι.

Κάνε κάτι που σε εμπνέει: Άκου μουσική, δες μία εμψυχωτική ομιλία TEDTalk, διάβασε, γράψε ημερολόγιο ή επανάλαβε το αγαπημένο σου μάντρα. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι δύσκολο ή να χρειάζεται πολύ χρόνο. Αρκεί να σου φτιάχνει τη διάθεση και να θέτει τον τόνο για την υπόλοιπη μέρα.

Η ζωή είναι απρόβλεπτη και κουραστική. Και παρόλο που δεν μπορείς να έχεις πάντα τον έλεγχο σε ό,τι συμβαίνει στο πρόγραμμά σου μέσα στην ημέρα, τα πρωινά είναι αποκλειστικά δικά σου. Μάθε, λοιπόν, πώς μπορείς να δημιουργήσεις την ιδανική ρουτίνα ώστε να ξεκινά κάθε σου ημέρα με ηρεμία και θετική διάθεση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Συμπτώματα άγχους: Πονάει η πλάτη σου, δε βγαίνεις έξω, είσαι αναποφάσιστη και άλλα σημάδια που διάβάζουν οι ψυχολόγοι!
Ψυχολογια15 Οκτωβρίου 2018

Συμπτώματα άγχους: Πονάει η πλάτη σου, δε βγαίνεις έξω, είσαι αναποφάσιστη και άλλα σημάδια που διαβάζουν οι ψυχολόγοι!

Ιδού δέκα συχνές ανησυχίες υγείας που μπορεί να είναι άγχος και πώς θα το αντιμετωπίσεις σύμφωνα με τις οδηγίες του ειδικού.

Ψυχολογια05 Οκτωβρίου 2018

Αυτά είναι τα τατουάζ που αφαιρούν συχνότερα οι γυναίκες

Το top 7 των τατουάζ που αφαιρούνται συχνότερα.

8 πράγματα που θα κάνεις κάθε πρωί για μια θετική μέρα
Ψυχολογια20 Σεπτεμβρίου 2018

8 πράγματα που θα κάνεις κάθε πρωί για μια θετική μέρα

Η πρωινή ιεροτελεστία που πρέπει να ακολουθήσεις για να είσαι χαρούμενη.

Ψυχολογια19 Σεπτεμβρίου 2018

7 συνήθειες που θα σε κάνουν χαρούμενη και ευτυχισμένη

Και δεν το λέμε εμείς, αλλά το αποδεικνύει περίτρανα μια πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου Harvard

Θλίψη, άγχος, θυμός: Πώς θα αντιμετωπίσεις τα αρνητικά συναισθήματα αποτελεσματικά
Ψυχολογια18 Σεπτεμβρίου 2018

Θλίψη, άγχος, θυμός: Πώς θα αντιμετωπίσεις τα αρνητικά συναισθήματα αποτελεσματικά

Μήπως τα αρνητικά συναισθήματα που σε κατακλύζουν είναι συχνό φαινόμενο; Μάλλον ήρθε η ώρα να αναλάβεις δράση!

Ψυχολογια18 Σεπτεμβρίου 2018

Τα 43 πιο στρεσογόνα γεγονότα στη ζωή του ανθρώπου – η κλίμακα του στρες

Η καταγραφή αυτή που παρατίθεται παρακάτω (κι έμεινε γνωστή ως Holmes and Rahe Stress Scale) έγινε με ιεραρχικό τρόπο

Best of network