Γυναίκα : Ψυχολογία12 ΜΑΪΟΥ, 2019

Τι πρέπει να κάνεις κάθε πρωί; Οι 6 πρωινές συνήθειες που θα αλλάξουν τη μέρα σου

Είσαι έτοιμη να αλλάξεις την καθημερινότητά σου;

Αγνόησε το τηλέφωνό σου για τουλάχιστον 30 λεπτά. Περιόρισε τον χρόνο που περνάς μπροστά στην οθόνη όταν ξυπνάς. Ένα ποτήρι κρύο νερό θα σε ξυπνήσει και θα ενυδατώσει το σώμα μετά από έναν πλήρη ύπνο.
Κάνε ντους με κρύο νερό. Θα σε ξυπνήσει και δώσει στον οργανισμό σου το boost που χρειάζεται.
Εξασκήσου στη yoga για 5 έως 25 λεπτά κάθε πρωί. Έτσι, συνδέεσαι με το σώμα σου, εναρμονίζεις μυαλό και σώμα και ξυπνάς τους μύες.Ή ξεκίνα τη μέρα σου με τρέξιμο για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου.
Ένα υγιεινό πρωινό θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σου και θα σε αποτρέψει από το ανούσιο snacking αργότερα. Ακόμα κι αν δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου, ένα γρήγορο πρωινό (μία χούφτα ξηροί καρποί με σπόρους) θα σε ωφελήσει.
Διάβασε ένα βιβλίο αυτοβοήθειας, παρακολούθησε ένα βίντεο ή άκου ένα τραγούδι με θετικό μήνυμα, ενώ απολαμβάνεις μία κούπα πράσινο τσάι. θα πιάσεις τον εαυτό σου να μαθαίνει κάτι από όλα αυτά.
Θέσε έναν στόχο για τη μέρα. Δοκίμασε να γράψεις σε ένα ημερολόγιο ή να πεις δυνατά ένα mantra. Ό,τι κι αν επιλέξεις, θα σου δώσει την κατεύθυνση της ημέρας.

Είσαι έτοιμη να αλλάξεις την καθημερινότητά σου;

Δημιουργώντας μία πρωινή ρουτίνα θα δεις τον εαυτό σου να αλλάζει και να μετατρέπεται στον ευδιάθετο και γεμάτο όρεξη και ενέργεια άνθρωπο που θέλεις να είσαι. Ακόμα κι αν η υπόλοιπη ημέρα προβλέπεται δύσκολη και απαιτητική, το πρωινό ξύπνημα και ο χρόνος που περνάς σπίτι σου μπορεί να καθορίσει τη διάθεση και τη δύναμή σου.

Το σωστό ξύπνημα προϋποθέτει να έχεις κοιμηθεί καλά το προηγούμενο βράδυ (7-9 ώρες ύπνου είναι απαραίτητες). Ακόμα κι αν δεν είσαι πρωινός τύπος, υπάρχουν μερικά tips που θα σε βοηθήσουν να σε σηκώνεσαι πιο εύκολα από το κρεβάτι, όπως το να έχεις τοποθετήσει το ξυπνητήρι σου λίγο πιο μακριά. Τι πρέπει να κάνεις όμως μόλις καταφέρεις να ανοίξεις τα μάτια σου;

Να πίνεις ζεστό νερό με λεμόνι το πρωί;

Κάνε στον εαυτό σου τρεις ερωτήσεις

  • Ποια είναι τα τρία πράγματα για τα οποία είσαι ευγνώμων;
  • Ποιες είναι οι 5 πιο σημαντικές προτεραιότητες στη ζωή σου τώρα;
  • Πώς νιώθεις τώρα γι’ αυτή τη στιγμή;

Δεν είναι εύκολο να προσαρμοστείς αμέσως σε αυτήν την ρουτίνα, αλλά για να αλλάξεις τη ζωή σου, θα πρέπει να είναι πρόθυμη να κάνεις κάποιες θυσίες, ξεκινώντας από το να μην σπαταλάς τα πρωινά σου τσεκάροντας το Facebook, τα e-mail, ή οτιδήποτε άλλο που σε αποσπά.

Τα 4 μυστικά μου για να ετοιμάζομαι πιο γρήγορα το πρωί

Δες τις πρωινές συνήθειες που θα αλλάξουν τη μέρα σου στην παραπάνω gallery.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network