Follow us

Διατροφή ενάντια στην κόπωση | Το πλάνο για να αποκτήσεις περισσότερη ενέργεια

Πώς να βάλεις τα γεύματά σου σε σωστές ώρες για να αποκτήσεις περισσότερη ενέργεια.

health iStock

Συνεργάστηκε η Ελένη Παπαγιαννίδου, κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος, PhD, Γ.Ν. Ασκληπιείο Βούλας (www.rebalance.gr).

Kόπωση: Η σύγχρονη πάθηση που έρχεται σύντομα σε κάθε κτίριο γραφείων κοντά σου. Φαίνεται ότι οι περισσότεροι από εμάς τρέχουν με ένα ντεπόζιτο που είναι μισογεμάτο στην καλύτερη περίπτωση και συνεχώς προσπαθούμε να αντέξουμε λίγη ώρα ακόμη. Προφανώς πρέπει να φάμε για να συνεχίσουμε, αλλά μερικές φορές αισθάνεσαι ότι η μακαρονάδα που επέλεξες για μεσημεριανό σε κάνει να κουράζεσαι περισσότερο. Σκοπός του μεσημεριανού ήταν να σε προμηθεύσει με ζωτική ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας, αλλά, αντίθετα, σε άφησε ακόμα πιο κουρασμένη. Το πρόβλημά σου είναι διττό: πολύ βαριά επιλογή φαγητού και μεγάλη απόσταση μεταξύ των γευμάτων.

Διάβασε τη συνέχεια στο shape.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ