Follow us

Τέσσερις τρόποι να προσθέσεις περισσότερη πρωτεΐνη στη φρουτοσαλάτα σου

Για ένα πλήρες, θρεπτικό και high protein γεύμα.

dry fruit iStock

Οι φρουτοσαλάτες την περίοδο αυτή αποτελούν must επιλογή γεύματος μέσα στην ημέρα, αφού οι υψηλές θερμοκρασίες μάς απωθούν από την κατανάλωση λιπαρών φαγητών που δύσκολα χωνεύονται. Τα δροσερά φρούτα εποχής μπορούν να σε κρατήσουν ανάλαφρη και ενυδατωμένη, εμπλουτίζοντας τον οργανισμό σου με σημαντικές βιταμίνες και φυτικές ίνες. Εκείνο όμως για το οποίο ανησυχούν αρκετοί - και όχι άδικα - είναι πως πολλές φορές ακόμα και μια πλούσια φρουτοσαλάτα με διαφορετικά φρούτα, δεν μπορεί να θεωρηθεί από μόνη της ένα πλήρες θρεπτικό γεύμα που θα σε κρατήσει μακριά από λιγούρες για αρκετές ώρες.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ