Follow us

4 φυσικά συστατικά για καλύτερη γυναικολογική υγεία

4 φυσικά συστατικά για καλύτερη γυναικολογική υγεία

Συνεργάστηκε ο Δημήτρης Α. Μπιλάλης, MBBCH MMedSc FRCOG CCST, χειρουργός-γυναικολόγος, Mέλος Βασιλικού Κολεγίου Μαιευτήρων Γυναικολόγων Μεγ. Βρετανίας, διευθυντής Athens Women’s Health Clinic (www.womenshealthclinic.gr, www.hpvpaptest.gr).

Αυτά είναι τα 4 φυσικά συστατικά που παίζουν ρόλο κλειδί στη γυναικολογική υγεία μας.

Μαγνήσιο

Το μέταλλο αυτό είναι σημαντικό για τη γυναικολογική υγεία μας καθώς χαλαρώνει τους μυς και ανακουφίζει από τις κράμπες που σχετίζονται με το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο. «Συμβάλλει στην εξισορρόπηση των επιπέδων της ινσουλίνης, οπότε βοηθά σε περιπτώσεις όπως οι πολυκυστικές ωοθήκες» επισημαίνει ο χειρουργός-γυναικολόγος Δημήτρης Α. Μπιλάλης, διευθυντής Athens Women’s Health Clinic. Βάλε στόχο να προσλαμβάνεις 320 mg τη μέρα καταναλώνοντας αμύγδαλα, λιναρόσπορο και όσπρια.

Βιταμίνη D

Τα χαμηλά της επίπεδα σχετίζονται με μυκητιάσεις, λοιμώξεις του ουροποιητικού και βακτηριακές κολπίτιδες. Η βιταμίνη D ενισχύει την παραγωγή αντιμικροβιακών συστατικών από τον οργανισμό (καθελισιδίνες). Συζήτησε με το γυναικολόγο σου. Μια εξέταση αίματος θα δείξει αν χρειάζεται συμπλήρωμα και πόσο. Σύμφωνα με τις τρέχουσες οδηγίες, η πρόσληψη έως και 2.000 IU τη μέρα είναι ασφαλής και μπορείς να τα λάβεις από συμπλήρωμα ή από σολομό και ενισχυμένα γαλακτοκομικά προϊόντα.