Follow us

4 συμβουλές άσκησης για να καις περισσότερες θερμίδες

Έτσι θα δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου.

4 συμβουλές άσκησης για να καις περισσότερες θερμίδες

Κάνε έναν περίπατο

Αν σηκωθείς και περπατήσεις τριγύρω μετά από ένα βαρύ γεύμα όχι μόνο θα σε βοηθήσει στην πέψη, μπορεί επίσης να ενισχύσει την καύση του λίπους. Μελέτες έχουν δείξει πως όταν κάθεσαι για μία ώρα ή περισσότερο μειώνονται μέχρι και κατά 90% τα ένζυμα που καίνε το λίπος στον οργανισμό σου. Να σηκώνεσαι τακτικά από την καρέκλα του γραφείου σου και απόκτησε την συνήθεια να κάνεις έναν περίπατο πριν ή μετά το γεύμα σου για να κρατήσεις τον μεταβολισμό σου δυνατό και να καις περισσότερο λίπος.

Κάνε αεροβική

Η αεροβική έχει ζωτικό ρόλο στη διατήρηση ενός υψηλού ρυθμού μεταβολισμού. Σε μία μελέτη, ερευνητές βρήκαν πως μετά από ένα δυνατό πρόγραμμα 45 λεπτών ποδηλάτου οι συμμετέχοντες έκαψαν 190 θερμίδες επιπλέον από το φυσιολογικό ρυθμό του μεταβολισμού τους σε φάση χαλάρωσης για 14 ώρες μετά την άσκησή τους! Σύμφωνα με τον συγγραφέα της μελέτης Dr David Nieman, καθηγητή της επιστήμης της άσκησης στο Πανεπιστήμιο της Πολιτείας Appalachian, “Αν μπορείς να κάνεις μόλις δύο ή τρία έντονα 45λεπτα προγράμματα άσκησης την εβδομάδα για 45 λεπτά, θα μπορούσες να χάνεις σχεδόν μισό κιλό λίπους κάθε δύο εβδομάδες από το συνδυασμό των θερμίδων που καταναλώνονται στη διάρκεια της άσκησης συν αυτές που καις μετά”.