Follow us

Αμυλούχα λαχανικά: Ποια είναι και γιατί πρέπει να τα καταναλώνεις με μέτρο;

Τελικά προσθέτουν έξτρα θερμίδες τα λαχανικά ή όχι;

Αμυλούχα λαχανικά: Ποια είναι και γιατί πρέπει να τα καταναλώνεις με μέτρο;

Τελικά προσθέτουν έξτρα θερμίδες τα λαχανικά ή όχι; Μας παχαίνουν και πρέπει να τα καταναλώνουμε με μέτρο; Η απάντηση δεν είναι η ίδια σε κάθε περίπτωση, αφού η γενικότερη κατηγορία των λαχανικών, χωρίζεται σε δύο βασικές υποκατηγορίες: τα αμυλούχα λαχανικά και τα μη αμυλούχα.

Η διαφορά τους έγκειται στην περιεκτικότητά τους σε υδατάνθρακες. Τα πρώτα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, ενώ τα δεύτερα χαμηλή.

Όπως και όλες οι τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες, έτσι και τα αμυλούχα λαχανικά, κατά την πέψη τους, μετατρέπονται σε απλά σάκχαρα και ανεβάζουν σημαντικά τα επίπεδα απλά σακχάρου στο αίμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ