Follow us

Νηστίσιμη υγιεινή διατροφή: Έτσι θα την κάνουμε σωστά με τις συμβουλές του διαιτολόγου

Νηστίσιμη υγιεινή διατροφή: Έτσι θα την κάνουμε σωστά με τις συμβουλές του διαιτολόγου

Συνεργάστηκε ο Γιάννης Χρύσος, κλινικός διαιτολόγος – διατροφολόγος.

Οι συστάσεις της νηστείας μοιάζουν αρκετά με αυτές της μεσογειακής διατροφής – ενός από τους υγιεινότερους τύπους διατροφής στον κόσμο. Κατά συνέπεια, η νηστεία μπορεί να αποτελέσει μια περίοδο φυσικής αποτοξίνωσης του οργανισμού από την ευρεία κατανάλωση ζωικών προϊόντων που παρατηρείται τις υπόλοιπες ημέρες του χρόνου. Κι όμως, πολλές φορές, αντί να χάνουμε βάρος τη συγκεκριμένη περίοδο, καταλήγουμε να παίρνουμε κιλά. Μάθε πώς θα ακολουθήσεις μια νηστίσιμη υγιεινή διατροφή σύμφωνα με τις οδηγίες του διατροφολόγου.

Όταν νηστεύουμε καταναλώνουμε:

  • Περισσότερες φυτικές ίνες, που ευθύνονται για την ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και τη μείωση εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου.
  • Περισσότερα μικροστοιχεία με αντιοξειδωτική δράση, όπως είναι η βιταμίνη C, και βιοφλαβονοειδή, τα οποία βελτιώνουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, καλύπτουν τον οργανισμό από την αρνητική δράση των ελεύθερων ριζών προφυλάσσοντας τα τοιχώματα των αγγείων και τον οργανισμό από διάφορες μορφές καρκίνου.