Follow us

Οι ασκήσεις για γλουτούς και σώμα στην παραλία, τη θάλασσα και την πισίνα από την Ελένη Πετρουλάκη

Οι ασκήσεις για γλουτούς και σώμα στην παραλία, τη θάλασσα και την πισίνα από την Ελένη Πετρουλάκη

Για το λόγο αυτό, η Ελένη Πετρουλάκη Ivic σου προτείνει τις παρακάτω ασκήσεις για γλουτούς και όλο το σώμα που μπορείς να κάνεις στην παραλία, στη θάλασσα ή την πισίνα για να χάσεις κιλά και πόντους.

Στη θάλασσα, κάνε κολύμπι και χάσε κιλά και πόντους…

  • Το πόδι στο πλάι

    Μπες μέσα στη θάλασσα και έχε το νερό μέχρι το ύψος της μέσης. Από όρθια θέση μέσα στο νερό ,άνοιξε τα πόδια τόσο όσο το άνοιγμα των ώμων. Κράτησε τεντωμένα τα πόδια σου και σήκωσε το ένα στο πλάι. Δοκίμασε να κάνεις 12 επαναλήψεις με το ένα πόδι και αντίστοιχα για το άλλο. Ιδανική άσκηση για τους απαγωγούς και τα ψωμάκια, έτσι χάνεις κιλά και πόντους.

  • Το πόδι προς τα πίσω

    Πάρε την ίδια θέση με την προηγούμενη άσκηση. Το νερό βρίσκεται μέχρι τη μέση σου, αλλά η άρση του ποδιού γίνεται προς τα πίσω. Προσοχή, το πόδι να είναι τεντωμένο. Όσο πιο ψηλά ανέβει το πόδι, τόσο πιο αποτελεσματικά γυμνάζεις τους γλουτούς με το κολύμπι.

  • Περπάτα κόντρα στο κύμα

    Περπάτησε μέσα στην θάλασσα, έχοντας το κύμα στην πλάτη σου και το σώμα ελαφρά γερμένο μπροστά. Κάνε μικρές προβολές και κράτησε κόντρα στο κύμα που σε σπρώχνει προς την ακτή. Η αντίσταση που χρειάζεσαι να κρατήσεις είναι αυτή που θα σου δυναμώσει τα πόδια. Ιδανικά το νερό πρέπει να φτάνει μέχρι την μέση σου. Η αντίσταση εξαρτάται από το βάθος αλλά και την ένταση του κύματος.

Εκτός νερού:

  • Ανέβα/κατέβα αμμόλοφους

    Στις περισσότερες παραλίες υπάρχουν αμμόλοφοι στους οποίους από τα παιδικά μας χρόνια ανεβαίναμε και κάναμε τσουλήθρα. Ήρθε, η ώρα να το ξανακάνεις. Ανέβα στους αμμόλοφους και κατέβα, προσέχοντας μην πέσεις. Τόσο η άνοδος, αλλά κυρίως η κάθοδος δυναμώνουν τα πόδια και είναι αποτελεσματική γυμναστική.