Follow us

Πώς απορροφάται καλύτερα η βιταμίνη D; Από τον ήλιο, τις τροφές ή τα συμπληρώματα;

Πώς απορροφάται καλύτερα η βιταμίνη D; Από τον ήλιο, τις τροφές ή τα συμπληρώματα;

Η βιταμίνη D είναι μία λιποδιαλυτή βιταμίνη γνωστή για το ρόλο της να διατηρεί σε ένα υγιές επίπεδο τα επίπεδα του ασβεστίου στο σώμα σου, ενώ έρευνες έχουν δείξει ότι μπορεί να διαδραματίζει έναν πιο ευρύ ρόλο στην υγεία σου, όπως καταπολεμώντας την φλεγμονή και αποτρέποντας την εμφάνιση καρκίνου.

Οι ειδικοί της υγείας συμφωνούν ότι είναι καλύτερο να την αποκτάς φυσικά από τον ήλιο και τη διατροφή, ενώ αν επιλέξεις κάποια συμπληρώματα θα ήταν φρόνιμο να συμβουλευτείς τον γιατρό σου.

Παίρνοντας βιταμίνη D από τον ήλιο

Το σώμα σου δημιουργεί βιταμίνη D από το ηλιακό φως. Η έκθεση στον ήλιο αποτελεί έναν καλό λοιπόν τρόπο να την αποκτήσεις, επειδή το σώμα σου ρυθμίζει την ποσότητα που λαμβάνει, ώστε να μην το παρακάνεις.

Κάποιοι επιστήμονες συστήνουν να εκθέτεις το πρόσωπο, τα χέρια, τα πόδια και την πλάτη σου, χωρίς αντηλιακό, έξω στον ήλιο για πέντε με τριάντα λεπτά από τις 10 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Ωστόσο, πρέπει να έχεις στο νου ότι η έκθεση στον ήλιο μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης του καρκίνου του δέρματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ