Follow us

Προπόνηση chipper: Έτσι θα καις ακόμα περισσότερο λίπος με ασκήσεις στο σπίτι

Οι CrossFit lovers γνωρίζουν αυτό το «μυστικό». Εσύ;

Προπόνηση chipper: Έτσι θα καις ακόμα περισσότερο λίπος με ασκήσεις στο σπίτι
Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer (www.personaltrainerchristy.com).

Mε τη διαλειμματική άσκηση καις εκατοντάδες θερμίδες, χτίζεις αντοχή και αποκτάς σφιχτό σώμα, με γράμμωση. Σύμφωνοι. Θα πρέπει όμως να αλλάζεις προπονήσεις προκειμένου να κρατάς το μυαλό και το σώμα σου σε εγρήγορση. Ξέρεις τι είναι η προπόνηση chipper και πώς θα σε βοηθήσει να καις περισσότερο;

Το chipper

Τι είναι: Ένα είδος προπόνησης όπου εκτελείς πολλές διαδοχικές επαναλήψεις (30, 50 ή και περισσότερες) σε κάθε άσκηση, όσο πιο γρήγορα μπορείς. Το γνωρίζουν οι CrossFit lovers.

Γιατί αποδίδει: «Με τα chippers εκπαιδεύεσαι να κρατάς ρυθμό σε μια δύσκολη προπόνηση βελτιώνοντας την αντοχή, τη δύναμη και την επιμονή σου» επισημαίνει η γυμνάστρια Dara Theodore, που εξειδικεύεται στα προγράμματα HIIT. Φαντάσου το chipper ως την HIIT προπόνηση που αντιστοιχεί σε τρέξιμο 10 χλμ. ή ενός μαραθωνίου. «Αν τρέξεις τα πρώτα δύσκολα χιλιόμετρα όσο πιο γρήγορα μπορείς, θα εξαντληθείς πριν φτάσεις στη γραμμή του τερματισμού» τονίζει η Dara Theodore. Εάν όμως έχεις τον σωστό ρυθμό, μπορείς να χρησιμοποιήσεις σωστά την ενέργειά σου μέχρι να έρθει η ώρα να περάσεις το τέρμα – το ίδιο κάνεις όταν μαθαίνεις να κρατάς ενέργεια για να μπορείς να εκτελέσεις σωστά και την τελευταία επανάληψη ενός chipper.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ