Τα βήματα της σωστής περιποίησης προσώπου για καλή σεζόν!

Η Beauty Blogger συμμαχεί με την αισθητικό και μας δίνει τις 5 καλύτερες συμβουλές για να επαναφέρεις την επιδερμίδα σου μετά τις διακοπές!

περιποίησης προσώπου

Η μετάβαση από το καλοκαίρι στο φθινόπωρο δεν είναι ποτέ εύκολη.

Ευτυχώς όμως που ενώ διανύουμε τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου, ο καιρός έχει ακόμα καλοκαιρινή διάθεση. Και ελπίζουμε να τη διατηρήσει έτσι για πολύ ακόμα καιρό!

Όπως λοιπόν τα παιδιά προετοιμάζονται για το σχολείο και εφοδιάζονται με τα νέα τους σχολικά, έτσι και εγώ ζήτησα από την αισθητικό Αγγελική Αργύρη από το Skin Matters στην Γλυφάδα να προετοιμάσει εμένα αλλά και εσένα για τη νέα σεζόν. Τι ακριβώς της ζήτησα; Τις συμβουλές της για να επιστρέψω μετά τις διακοπές στη σωστή περιποίηση του προσώπου μου.

Ιδού λοιπόν τι ακριβώς μου είπε:

-Προτού ξεκινήσεις την όποια θεραπεία αποκατάστασης, είναι ιδιαίτερα ευεργετικό να επαναφέρεις πρώτα την ενυδάτωση, προσφέροντας στον οργανισμό τα ποσοστά νερού τα οποία έχασε κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών. Αύξησε λοιπόν την καθημερινή πρόσληψη νερού, τουλάχιστον κατά 20%. Όχι όμως τόσο του πόσιμου, αλλά εκείνου που παίρνεις μέσω των φρούτων και των λαχανικών!

-Δύο φορές την εβδομάδα να κάνεις peeling, το οποίο μετά θα πρέπει να συνοδεύεται από μια ενυδατική μάσκα με έλαια ή βούτυρο karite.

-Αν έχεις λιπαρό δέρμα με φλεγμονώδη στοιχεία, όταν κάνεις απολέπιση απόφυγε την έντονη τριβή με το προϊόν, ενώ για μετά επίλεξε καλύτερα μια μάσκα με εκχύλισμα αγγουριού, χαμομηλιού ή μέντας.

 

-Δύο φορές την ημέρα, πρωί και βράδυ, δηλαδή, να χρησιμοποιείς πριν τη κρέμα ένα λεπτόρευστο ορό με υαλουρονικό οξύ, μιας και έχει την ικανότητα να συγκρατεί έως και 1.000 φορές το βάρος του σε νερό! Άλλωστε, όσο καλύτερα ενυδατωμένο διατηρείς το δέρμα σου, τόσο καθυστερείς να έρθεις αντιμέτωπη με τα σημάδια γήρανσης!

-Tέλος, προσπάθησε να εντάξεις στη καθημερινή σου διατροφή τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά. Τι ακριβώς κάνουν; Δεσμεύουν τις ελεύθερες ρίζες που έχουν δημιουργηθεί όλο το καλοκαίρι από τον ήλιο, την ατμοσφαιρική ρύπανση και το stress.

-Ενδεικτικά αξίζει να αναφέρουμε ότι τα μπλε και μαύρα μούρα είναι πλούσιες πηγές σε αντιοξειδωτικά και ότι παράλληλα αυξάνουν την ελαστικότητα του δέρματος, διεγείροντας την παραγωγή κολλαγόνου! Μη διστάσεις επίσης, να αναζητήσεις βοήθεια στα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής.

 

Πολλά φιλιά,
Μαρία

Follow me on Ιnstagram: Stamati23
Follow me on https://christinamyprincess.wordpress.com/


*(Ευχαριστούμε την Αγγελική Αργύρη, ΑΤΕΙ Αθηνών, FCNH MIAMI, Msc Ιατρική Σχολή Αθηνών, www.skinmatters.gr, πλατεία Εσπερίδων 3, 2ος όροφος, Γλυφάδα, τηλ: 213 028 6500 )

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ - ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ

Rihanna
Μακιγιαζ - Περιποιηση15 Νοεμβρίου 2018

Η Rihanna σε νέο tutorial φοράει κόκκινο κραγιόν και σου λέει πώς να το συνδυάσεις

Και σου δείχνει μέσα από ένα χορταστικό βίντεο πώς θα το χρησιμοποιήσεις για ένα look που σίγουρα ξεχωρίζει

Ελένη Μενεγάκη
Μακιγιαζ - Περιποιηση14 Νοεμβρίου 2018

Ελένη Μενεγάκη | Αποκαλύπτει on air τα μυστικά του μακιγιάζ της

«Θέλω να είμαι η μοναδική σε αυτό που φοράω»

Τι χρώμα κονσίλερ να πάρω; (έχεις ακμή, μαύρους κύκλους ή κοκκινίλες;)
Μακιγιαζ - Περιποιηση14 Νοεμβρίου 2018

Τι χρώμα concealer να πάρω; (έχεις ακμή, μαύρους κύκλους ή κοκκινίλες;)

Κίτρινο, μοβ, πράσινο ή λίγο πιο ανοιχτό από τον τόνο της επιδερμίδας σου; Ποιο είναι το ιδανικό χρώμα κονσίλερ για σένα;

Μακιγιαζ - Περιποιηση14 Νοεμβρίου 2018

Μεικτό δέρμα: Μάθε τα πάντα για τον πιο συνηθισμένο τύπο επιδερμίδας

Αν έχεις και εσύ μεικτή επιδερμίδα, τότε πρέπει να διαβάσεις αυτό το θέμα!

Best of network