Υγεία14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2020

Δεν μπορείς να κοιμηθείς νωρίς; Πώς θα τα καταφέρεις

Θέλεις να κοιμηθείς νωρίς αλλά από το καλοκαίρι και μετά, τα μάτια σου δεν κλείνουν με τίποτα. Δες τους εναλλακτικούς τρόπους για να τα καταφέρεις.

Δεν μπορείς να κοιμηθείς νωρίς; Πώς θα τα καταφέρεις

Μήπως έχεις μείνει στην καλοκαιρινή διάθεση και δεν μπορείς να κοιμηθείς νωρίς το βράδυ ό,τι και αν δοκίμασες;

Για να μην σέρνεσαι το πρωί στη δουλειά ή πηγαίνοντας το παιδί σου στο σχολείο, δοκίμασε μερικά απλά πράγματα που μπορεί και να σε βάλουν νωρίτερα το βράδυ στο κρεβάτι.

Αρχικά, είναι σημαντικό να αναπτύξεις μία απογευματινή ρουτίνα.

  • Όταν επιστρέφεις στο σπίτι, φρόντισε να κάνεις μία λίστα, ακόμα και νοητά, με τις δουλειές που πρέπει να κάνεις.
  • Βάλε πρώτα σε αυτήν όσα πρέπει να γίνουν οπωσδήποτε και φρόντισε να τα ολοκληρώσεις για να φύγουν από τη μέση.
  • Έτσι, δε θα έχεις κάτι να απασχολεί το μυαλό σου και να σε ενοχλεί όταν προσπαθείς να πας για ύπνο.
  • Ωστόσο, όταν τελειώσεις με όλες τις αναγκαίες εργασίες, μπορείς να ξοδέψεις το υπόλοιπο απόγευμά σου περνώντας όμορφα.
  • Απλώς να θυμάσαι ότι πλέον έχεις μία συγκεκριμένη «ώρα ύπνου». Εάν θέλεις να ξυπνήσεις νωρίς το πρωί, πρέπει να έχεις κοιμηθεί τουλάχιστον 7 ώρες. Οπότε, αν θέλεις να ξυπνήσεις στις 7 το πρωί, θα πρέπει να ξαπλώσεις στις 11 με 12.

Και διάβασμα!

  • Μία πολύ χρήσιμη πρακτική είναι να διαβάζεις κάτι 30 λεπτά με μία ώρα προτού κλείσεις τα φώτα.
  • Αντί να βλέπεις τηλεόραση, που μπορεί να καταπονήσει τα μάτια σου με την έκθεση στο τεχνητό φως σε μια στιγμή που το σώμα φυσικά προτιμά το σκοτάδι, άνοιξε ένα βιβλίο και ξεχάσου στην ιστορία του.
  • Μόνο σιγουρέψου ότι θα έχεις βάλει ένα χρονόμετρο, ώστε να μην ξεπεράσεις την «ώρα για ύπνο» σου(αν και 5 με 10 λεπτά δεν κάνουν και τόσο κακό, αν πρέπει οπωσδήποτε να ολοκληρώσεις κάποιο κεφάλαιο).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ