Υγεία : Διατροφή10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

10 τρόποι για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε λίγες μέρες

Διώξε το φούσκωμα και δείξε πιο αδύνατη σήμερα! Ανακάλυψε τα καλύτερα tips για flat στομάχι!

τρόποι για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε λίγες μέρες:

Η Miss Bloom  βρήκε για εσένα τις καλύτερες συμβουλές για να καταπολεμήσεις εύκολα και γρήγορα το ενοχλητικό φούσκωμα στην περιοχή της κοιλιάς, χωρίς να κουραστείς, και να αποκτήσεις άμεσα επίπεδα κοιλιά. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις τα παρακάτω 10 μυστικά που θα σου επιτρέψουν να κάνεις το στόχο σου πραγματικότητα άμεσα. Ποιοι είναι οι τρόποι για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε λίγες μέρες;

Διατροφή για επίπεδη κοιλιά | 4 πρωινές κινήσεις – ματ για φλατ στομάχι

10 τρόποι για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε λίγες μέρες:

  • Απόφυγε τα γαλακτοκομικά στο πρωινό σου. Πολλοί άνθρωποι νιώθουν άσχημα μετά την κατανάλωση γαλακτοκομικών το πρωί. Αν σου συμβαίνει συχνά, απόφυγε το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί μέχρι το μεσημέρι.
  • Φάε ένα εξωτικό φρούτο. Τα τροπικά φρούτα (παπάγια, ανανάς) περιέχουν ένζυμα που διαλύουν την πρωτεΐνη, βοηθώντας έτσι την πέψη.
  • Απόφυγε τις τσίχλες. Είναι το μυστικό που ξέρουν οι υποψήφιες νύφες – μη μασάς τσίχλες! Και όχι μόνο επειδή καταπίνεις περισσότερο αέρα μασώντας τσίχλα, αλλά επειδή περιέχουν τεχνητά γλυκαντικά, που επίσης σε κάνουν να νιώθεις φουσκωμένη.
  • Προσπάθησε να πίνεις 8 με 10 ποτήρια νερό τη μέρα, καθώς είναι αυτό που απομακρύνει τις τοξίνες και το αλάτι από τον οργανισμό. Μάθε πως θα βάλεις γεύση στο νερό σου εδώ.
  • Η λήψη φυτικών ινών είναι το άλφα και το ωμέγα αν θέλεις να κρατήσεις το φούσκωμα μακριά. Προσπάθησε να καταναλώνεις 25 με 30 γραμμάρια φυτικών ινών κάθε μέρα, μέσα από υγιεινές τροφές όπως το αβοκάντο και τα μούρα.
  • Φτιάξε σπαράγγια! Βοηθούν στη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, ενθαρρύνοντας την ύπαρξη των λεγόμενων “καλών” βακτηρίων στο σώμα σου. Δες εδώ μια νόστιμη συνταγή ριζότο με σπαράγγια από τον Βασίλη Καλλίδη.
  • Απόφυγε τα γλυκά. Οι παχυντικές και υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη τροφές προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι. Προτίμησε φρέσκα φρούτα, που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και νερό.
  • Η κανέλα και το ginger αποτοξινώνουν τον οργανισμό, οπότε ένα φλιτζάνι τσάι με βασικά συστατικά του αυτά τα μπαχαρικά είναι ιδανικό πριν κοιμηθείς. Δοκίμασε τις συνταγές για τσάι που θα βρεις εδώ!
  • Ο ύπνος ρυθμίζει το μεταβολισμό, οπότε η έλλειψη του κάνει το σώμα σου να μη λειτουργεί σωστά. Κράτα υγιή τον οργανισμό σου, φροντίζοντας να κοιμάσαι 7 με 9 ώρες κάθε βράδυ.
  • To πρωί πιες ζεστό νερό με λεμόνι. Το συστήνουν οι διαιτολόγοι για να ξυπνήσει το πεπτικό σου σύστημα, ενώ είναι μια πολύ καλή αρχή ημέρας και για κάθε δίαιτα, ειδικά αν κάνεις αποτοξίνωση.

Επίπεδη κοιλιά εύκολα και γρήγορα με αυτές τις 4 συμβουλές

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network