Υγεία : Διατροφή21 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2019

Τι προκαλεί την κυτταρίτιδα και ποιες είναι οι κινήσεις – κλειδιά για να την αντιμετωπίσεις;

Τι πραγματικά ισχύει για το πιο ενοχλητικό πρόβλημα της γυναικείας εμφάνισης; Ο διαιτολόγος απαντά

Τι προκαλεί την κυτταρίτιδα

Σε συνεργασία με τον Κυριάκο Ρέππα, ΜΒΑ, Κλινικό Διαιτολόγο Διατροφολόγο – Αισθητικό, Διαιτολογικό γραφείο Nutrimed

Είναι από τα πιο επίμονα αισθητικά προβλήματα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε, κυρίως όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει… -και αισθητικό εφιάλτη το λες! Απασχολεί γυναίκες κάθε ηλικίας, σωματότυπου και σωματικού βάρους, και η αντιμετώπισή της μπορεί να σε φτάσει στα όρια της εμμονής. Ωστόσο, πόσο σίγουρη είσαι πως αυτά που γνωρίζεις για την κυτταρίτιδα είναι σωστά; Ας δούμε αναλυτικά πέντε πράγματα που σίγουρα ισχύουν.

Διατροφή ενάντια στην κυτταρίτιδα | Ποιες είναι οι αιτίες και οι τροφές που μπορούν να βελτιώσουν το δέρμα

Διώξε την κυτταρίτιδα κάνοντας αυτά από Δευτέρα

Τι προκαλεί την κυτταρίτιδα και ποιες είναι οι κινήσεις – κλειδιά για να την αντιμετωπίσεις; 5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για αυτή:

1. Η εμφάνιση κυτταρίτιδας είναι σε μεγάλο βαθμό γενετικά προκαθορισμένη.

για αυτό ταλαιπωρεί ακόμα και αδύνατες γυναίκες. Με άλλα λόγια, αν είναι «γραμμένο» στο DNA σου να έχεις κυτταρίτιδα, θα έχεις. Αυτό, φυσικά, δεν σημαίνει πως πρέπει να κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια. Με σωστή διατροφή και άσκηση, μπορείς να περιορίσεις σε μεγάλο βαθμό την εμφάνισή της.

2. Κανένα τρόφιμο ή ποτό είναι μονομερώς υπεύθυνο για την εμφάνιση της κυτταρίτιδας.

  • Η κατανάλωση καφέ, αναψυκτικών, ή οποιουδήποτε άλλου τροφίμου ή ποτού δεν μπορεί να προκαλέσει από μόνη της την εμφάνιση της κυτταρίτιδας.
  • Ωστόσο, η διατροφή παίζει το ρόλο της. Προσπάθησε να αποφεύγεις το πρόσθετο αλάτι – μην ξεχνάς πως τα περισσότερα συσκευασμένα τρόφιμα περιέχουν αλάτι στα συστατικά τους .
  • Τέλος φρόντισε να ελέγχεις την ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνεις ώστε να μην αυξάνεις το βάρος σου, τον αριθμό και το μέγεθος των λιποκυττάρων σου, γεγονός που θα επιβαρύνει την όψη του δέρματός σου.

3. Η ενυδάτωση είναι κλειδί.

Η πρόσληψη υγρών (τουλάχιστον 2 λίτρα την ημέρα από όλες τις πηγές) συμβάλλει στην σωστή ς ενυδάτωση της επιδερμίδας σου. Η αφυδατωμένη επιδερμίδα είναι πιο επιρεπής στην εμφάνιση κυτταρίτιδας από την ενυδατωμένη.

4. Πόνταρε στην άσκηση και δεν θα χάσεις.

Κι όταν λέμε άσκηση, δεν εννοούμε απαραιτήτως ιδρώτα μέχρι τελικής πτώσεως στο γυμναστήριο, αλλά κίνηση κάθε είδους. Αν το γυμναστήριο δεν είναι το καλύτερό σου, μπορείς να το αντικαταστήσεις με κολύμπι -ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει-, με χορό, ακόμα και με περπάτημα, αρκεί φυσικά να είσαι συνεπής και ό,τι κάνεις, να το κάνεις κάπως συστηματικά: δεν θέλουμε να σε στεναχωρήσουμε, αλλά αν πηγαίνεις με τα πόδια στο σούπερ μάρκετ 1 φορά στις 15 μέρες, δεν πιάνεται…

5. Το καλύτερο αποτέλεσμα θα το έχεις ως συνέργεια όλων των παραπάνω, και όχι επενδύοντας σε μεμονωμένες παραμέτρους.

Να θυμάσαι πως, ως πολυπαραγοντική κατάσταση, η κυτταρίτιδα αντιμετωπίζεται αποτελεσματικότερα στο πλαίσιο ενός ισορροπημένου διαιτολογίου και ενός ενεργού και υγιεινού τρόπου ζωής.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network