Υγεία : Διατροφή17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2017

Αποτοξίνωση από το κρέας: Διώξε τις τοξίνες γρήγορα και εύκολα

Μετά το Πάσχα, μια μικρή αποτοξίνωση είναι σχεδόν απαραίτητη

Αποτοξίνωση από το κρέας: Διώξε τις τοξίνες γρήγορα και εύκολα

Λίγο το βράδυ του Σαββάτου, λίγο ο «μαραθώνιος» φαγητού την Κυριακή του Πάσχα, με απόλυτο πρωταγωνιστή το κρέας, και νιώθεις πλέον πως η αποτοξίνωση από αυτό είναι απαραίτητη έστω για τις επόμενες μέρες.

Δες επίσης: 6 tricks για αδυνάτισμα που σίγουρα δεν ήξερες μέχρι τώρα

Παρακάτω, θα βρεις την ιδανική διατροφή, διάρκειας μιας εβδομάδας, για να πεις «αντίο» στο κρέας και να χάσεις του φούσκωμα από τις κραιπάλες των προηγούμενων ημερών, αλλά παράλληλα να καταναλώσεις τροφές που δεν θα σου στερήσουν τα απαραίτητα για τον οργανισμό σου θρεπτικά συστατικά.

Δες επίσης: Fit Body Diet: Η δίαιτα της Ελένης Πετρουλάκη σε 4 εβδομάδες (ΟΛΟ το πρόγραμμα διατροφής ΜΕ ΠΡΩΤΕΪΝΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΛΙΠΑΡΑ!)

Άλλωστε, μην ξεχνάς πως έχουμε πλέον φτάσει στην τελική ευθεία για τις εξορμήσεις μας στις παραλίες, οπότε η απώλεια του περιττού βάρους και του πρηξίματος είναι πλέον επιτακτική.

Αποτοξίνωση από το κρέας: Το πρόγραμμα 7 ημερών

Πρωινό: Γιαούρτι 2% με βρώμη, σταφίδες και πορτοκάλιΣνακ: 1 μπάρα δημητριακών και 1 μήλοΜεσημεριανό: Φιλέτο σολομού, άγριο ρύζι και σαλάταΒραδινό: Ομελέτα με μανιτάρια και καλαμπόκι και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Πρωινό: Δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης με 1 ποτήρι γάλα 1.5% και 1 μήλοΣνακ: Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, τυρί light, ντομάτα, μαρούλιΜεσημεριανό: Σαλάτα με φακές και 1 ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλιΒραδινό: Χωριάτικη σαλάτα με φέτα και ελιές

Πρωινό: Γιαούρτι 2% με βατόμουρα και 1 ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλιΣνακ: Κριτσίνια πολύσπορα και 1 μήλοΜεσημεριανό: Σπανακόρυζο με 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσηςΒραδινό: Ντάκος με 3 μικρά παξιμάδια, μυζήθρα και τριμμένη ντομάτα

Πρωινό: 2 φρυγανιές με μέλι, 1 ποτήρι γάλα 1.5%, 1 αχλάδιΣνακ: 1 μπάρα δημητριακών και 1 μπανάναΜεσημεριανό: Burger με μπιφτέκι λαχανικών σε ψωμάκι με ντομάτα, μαρούλι και light μαγιονέζα. Συνόδευσε με ψητά λαχανικάΒραδινό: Γιαούρτι 2% με βρώμη, αμύγδαλα και 1 κουταλάκι γλυκού μέλι

Πρωινό: Ομελέτα στο φούρνο με λαχανικάΣνακ: Κράκερ ολικής άλεσης με τυρί cottage και 1 ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλιΜεσημεριανό: Γίγαντες σαλάτα με λαχανικά και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσηςΒραδινό: Σούπα λαχανικών

Πρωινό: Δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης με 1 ποτήρι γάλα 1.5% και 1 μήλοΣνακ: Κράκερ ολικής άλεσης με τυρί cottage και 1 πορτοκάλιΜεσημεριανό: Σαλάτα πολύχρωμη με τόνο και παξιμάδιαΒραδινό: Ομελέτα με πιπεριές και κρεμμύδι και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Πρωινό: Φρυγανιές με μέλι, 1 ποτήρι γάλα 1.5% και 1 αχλάδιΣνακ: Smoothie μπανάναςΜεσημεριανό: Ριζότο μανιταριών και πολύχρωμη σαλάταΒραδινό: Γιαούρτι 2% με βρώμη, αμύγδαλα, 1 κουταλάκι γλυκού μέλι

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network