Υγεία : Διατροφή25 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2019

Πώς να διατηρήσεις τα κιλά μετά τη δίαιτα; 3 tips από τη Μαρία Μενούνος

Οι 3 καλύτερες συμβουλές που και η ίδια ακολουθεί πιστά.

Πώς να διατηρήσεις τα κιλά μετά τη δίαιτα

Το να βάλεις κανά δυο κιλά κατά τη διάρκεια των διακοπών, μπορεί να μην ακούγεται κάτι σοβαρό, αλλά αν η συνήθεια αυτή, κρατάει πολύ καιρό, τότε μπορεί να προστεθούν αρκετά, κατά τη διάρκεια των χρόνων. Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να απαρνηθείς τις λιχουδιές, ούτε να περάσεις ατελείωτες ώρες εντατικής προπόνησης στο γυμναστήριο, χρειάζεται απλά να πάρεις κάποιες έξυπνες αποφάσεις όταν χρειαστεί.

Πώς θα χάσεις κιλά καταναλώνοντας υδατάνθρακες

Η ελληνικής καταγωγής τηλεοπτική παρουσιάστρια Μαρία Μενούνος, όντας ειδική στις συμβουλές διατροφής – μην ξεχνάς πως στο παρελθόν έχασε 18 κιλά και τα διατήρησε – δίνει tips, για να μπορέσεις να κάνεις ξέγνοιαστες γιορτές, χωρίς να αυξήσεις τους πόντους της μέσης και των γοφών σου!

Με το βιβλίο της, The EveryGirl’s Guide to Diet and Fitness, η Μενούνος μοιράζεται μυστικά διατροφής. Διάβασε μερικά tips, για να αποφύγεις την προσθήκη κιλών αυτή την περίοδο.

Πώς να διατηρήσεις τα κιλά μετά τη δίαιτα; 3 tips από τη Μαρία Μενούνος

1. Κράτησε ισορροπία

Ακόμα και αν είναι οι καλοκαιρινές διακοπές, ή μια βραδιά δείπνου με φίλους, αν ξέρεις πως θα έχεις ένα μεγάλο γεύμα, φρόντισε να φας λιγότερο την υπόλοιπη μέρα, αναφέρει η Μαρία Μενούνος. Αν αγχώνεσαι πως θα βάλεις κιλά μέσα στις διακοπές, αποτοξίνωσε τον οργανισμό σου πριν και μετά από αυτές, για να μην αισθάνεσαι ενοχές για το τι τρως.

2. Συνέχισε να κινείσαι

Ακόμα και αν η εβδομάδα σου δεν αφήνει περιθώρια ελεύθερου χρόνου για να πας στο γυμναστήριο, προσπάθησε να κάνεις τις εξωτερικές σου δουλειές περπατώντας, ούτως ώστε να διατηρείσαι. Η Μαρία στοχεύει περίπου στα 10,000 βήματα ημερησίως, καθώς είναι ό,τι καλύτερο για να διατηρηθείς fit.

3. Πιες ζεστό νερό

Η Μαρία προσπαθεί να πίνει συχνά ζεστό νερό. Είναι ένα από τα μυστικά της, για να αισθάνεται γεμάτη ενέργεια μέσα στη μέρα. “Το ζεστό νερό είναι μαγικό. Σε γεμίζει και κάνει καλό, καθώς είναι αντιοξειδωτικό, χαλαρωτικό και σε βοηθάει να χωνεύεις καλύτερα την τροφή σου”, αναφέρει. “Επιπλέον, θα πιάσεις τον εαυτό σου να τρώει λιγότερο, αν πίνεις ζεστό νερό”, λέει η ίδια.

7 tips για να τρως πιο «έξυπνα» τους υδατάνθρακες

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network