Υγεία : Διατροφή19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

Η διατροφική αξία των μανιταριών: 5 λόγοι να τα βάλεις στα γεύματά σου

Υπάρχουν δεκάδες διαφορετικά είδη και μπορούν να μαγειρευτούν με αναρίθμητους τρόπος.

Η διατροφική αξία των μανιταριών: 5 λόγοι να τα βάλεις στα γεύματά σου

Υπάρχουν δεκάδες διαφορετικά είδη και μπορούν να μαγειρευτούν με αναρίθμητους τρόπος. Όμως πέρα από τη δυνατότητα που σου δίνουν να ετοιμάσεις πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες συνταγές, τα μανιτάρια είναι μια τροφή πολύ ευεργετική για τον οργανισμό, αφού εξασφαλίζουν:

Η διατροφική αξία των μανιταριών: 5 λόγοι να τα βάλεις στα γεύματά σου

Καλύτερη υγεία της καρδιάς

Τα μανιτάρια είναι πολύ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και έχει διαπιστωθεί ότι μειώνουν την πιθανότητα εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου. Συγκεκριμένα, περιέχουν μεγάλες ποσότητες εργοθινόνης, ενός φυσικού αντιοξειδωτικού  αλλά και καλίου που είναι απαραίτητο για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Καλύτερη μνήμη

Έρευνες έχουν δείξει ότι η καθημερινή κατανάλωση μανιταριών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου Alzheimer κατά 70! Ιδιαίτερα μια συγκεκριμένη ποικιλία, το μανιτάρι Lion’s Main περιέχει έναν μύκητα που δρα πολύ αποτελεσματικά κατά του νευρολογικού εκφυλισμού που προκαλεί τη νόσο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network