Υγεία : Διατροφή06 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

Οι βασικοί κανόνες διατροφής για ένα υγιές σώμα χωρίς περιττά κιλά

Plus:  Τα 10 κορυφαία αδυνατιστικά μυστικά των celebrities

Οι βασικοί κανόνες διατροφής για ένα υγιές σώμα χωρίς περιττά κιλά

Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες διατροφής για ένα υγιές σώμα χωρίς περιττά κιλά; Μπορείς να το αποκτήσεις χωρίς να εξαντλήσεις τον εαυτό σου ή να προβείς σε διατροφικές ακρότητες. Τι πρέπει να κάνεις; Δες παρακάτω τα καλύτερα tips αλλά και μερικά αδυνατιστικά μυστικά των διασήμων που μπορείς να υιοθετήσεις.

Φάκελος «Επίπεδη Κοιλιά» | 14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς

Οι βασικοί κανόνες διατροφής για ένα υγιές σώμα χωρίς περιττά κιλά

  • Κατανάλωνε τρία γεύματα την ημέρα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και δύο σνακ (δεκατιανό, απογευματινό).
  • Μην ξεχνάς ότι υπάρχουν ροφήματα και τρόφιμα με καθόλου έως ελάχιστες θερμίδες, όπως το νερό (πρέπει να πίνεις τουλάχιστον δύο λίτρα), τα φρούτα και τα λαχανικά.
  • Σημαντικό είναι να τρως απ’ όλες τις κατηγορίες των τροφών. Απλώς φρόντισε να προσέχεις τη συχνότητα, την ποιότητα και την ποσότητά τους.
  • Αν μια μέρα ή για ένα διάστημα (διακοπές, γιορτές κ.λπ.) κάνεις ατασθαλίες, μην εγκαταλείψεις την προσπάθειά σου. 
  • Δεν έχει σημασία αν δεν μπορείς, δεν προλαβαίνεις ή δεν έχεις λεφτά για να πας στο γυμναστήριο. Περπάτα, κάνε ποδήλατο, παίξε με τα παιδιά ή τα ανίψια σου, ανέβα τις σκάλες του σπιτιού, χόρεψε, πήγαινε για τρέξιμο στο πάρκο. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για να μην εντάξεις την κίνηση στη ζωή σου. Αυτό που πρέπει να συνειδητοποιήσεις είναι πως η άσκηση πρέπει να αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητάς σου όχι μόνο για λόγους αισθητικής. αλλά και για λόγους υγείας.
  • Μην αμελείς τον εαυτό σου. Κάνε απολέπιση και scrub και, φυσικά, χρησιμοποίησε όλο το χρόνο μια ενυδατική, συσφικτική και αντικυτταριδική κρέμα σώματος. Αν θέλεις πιο δραστικές μεθόδους απαλλαγής κιλών, απευθύνσου σε έναν εξειδικευμένο γιατρό.
  • Για να φτάσεις στο στόχο σου, που είναι ένα υγιές και αρμονικό σώμα, θα χρειαστείς χρόνο, προσπάθεια, υπομονή και επιμονή. Το «χτίσιμο» ενός υγιούς σώματος είναι μια αέναη διαδικασία, που θα σε συντροφεύει σε όλη σου τη ζωή.
  • Αγάπα τον εαυτό σου, όποιες κι αν είναι οι ατέλειές του. Αν αισθάνεσαι μια χαρά με την εικόνα του σώματός σου, είσαι από τις τυχερές και δεν πρέπει να αφήνεις κανέναν να σε επηρεάζει. Αν όχι, προσπάθησε να βελτιώσεις την εικόνα σου όχι για τους άλλους, αλλά για σένα. Και όσο θα διαρκεί αυτή η διαδικασία της… μεταμόρφωσής σου, φρόντισε να εκτιμάς τον εαυτό και το σώμα σου, γιατί κανείς άλλος δεν πρόκειται να το κάνει πριν από σένα.
  • Αν έχεις επιπλέον βάρος, αυτό δεν οφείλεται σε μία και μόνο αιτία, αλλά είναι αποτέλεσμα πολλών κακών και ανθυγιεινών συνηθειών που ίσως έχεις υιοθετήσει ή π[ροβλημάτων υγείας. Διαπίστωσε πώς μπορείς με μικρές αλλαγές να δεις μεγάλες διαφορές στο σώμα σου και ζήτα τη γνώμη ειδικού.
  • Απόφυγε τους τυποποιημένους χυμούς και προτίμησε τα φρούτα εποχής.
  • Μην παραγγέλνεις τηγανητά ή παχυντικά ορεκτικά πριν από το κυρίως γεύμα. Ξεγέλασε την πείνα σου με άφθονα λαχανικά εποχής.
  • Φρόντισε να έχεις στο ψυγείο σου φέτες βραστής γαλοπούλας και όχι ανθυγιεινά αλλαντικά.
  • Αντί να τηγανίζεις τα ψάρια, μπορείς να τα τρως ψητά ή βραστά. Με τα κατάλληλα μπαχαρικά και λίγο λαδολέμονο γίνονται πολύ νόστιμα.
  • Προτίμησε το άπαχο κρέας (στήθος κοτόπουλου ή γαλοπούλας, μοσχαρίσιο φιλέτο, ψαρονέφρι).
  • Αν σου είναι δύσκολο να αντισταθείς στα γλυκά, μπορείς να εντάξεις στην καθημερινή διατροφή σου μαύρη σοκολάτα, ζελέ ή μια χούφτα ξηρούς καρπούς.
  • Μην καταναλώνεις μόνο λιπαρά τυριά. Αντικατάστησέ τα με τυρί κότατζ, ανθότυρο ή με τυριά χαμηλών λιπαρών.
  • Περιόρισε το αλάτι και πρόσθεσε γεύση στα φαγητά σου με μυρωδικά και μπαχαρικά.

 Τα 10 κορυφαία αδυνατιστικά μυστικά των celebrities

  1. Ανακάλυψε τα οφέλη του ατμού. Η Angelina Jolie μαγειρεύει στον ατμό, γιατί ξέρει ότι αυτός ο τρόπος μαγειρέματος δεν προσθέτει καθόλου θερμίδες στα φαγητά.
  2. Μοιράσου το φαγητό σου. Η Bethenny Frankel, όταν τρώει έξω, παραγγέλνει διάφορα ορεκτικά, τα οποία μοιράζεται με τους φίλους της, για να γλιτώνει θερμίδες.
  3. Εμπιστεύσου τις εποχές και την εντοπιότητα. Η Gwyneth Paltrow προτιμά να καταναλώνει ντόπια τρόφιμα εποχής. «Προσπαθώ να τρώω τοπικά προϊόντα, εποχικά και πάντα οργανικά» έχει δηλώσει σε συνέντευξή της.
  4. Μυήσου στα υγιεινά και light σνακ. Η Beyonce πίνει κάθε μέρα ένα χυμό που περιέχει λίγο σέλινο, ένα με δύο λεμόνια και ένα μεγάλο αγγούρι. Έτσι περιορίζει την πείνα της και ταυτόχρονα εφοδιάζει το σώμα της με βιταμίνες.
  5. Κάνε τη γυμναστική ομαδική συνήθεια. Η Reese Witherspoon ομολογεί ότι λατρεύει να πηγαίνει για τρέξιμο με τις κολλητές της, γιατί έτσι μπορούν να μιλάνε για την ερωτική ζωή και τα παιδιά τους και ταυτόχρονα να κουτσομπολεύουν.
  6. Πάρε ταπεράκι μαζί σου στη δουλειά και μην παραγγέλνεις φαγητό απέξω. Ετοίμασε το φαγητό της ημέρας από το σπίτι, όπως κάνει η Jennifer Lopez. Ακόμη και στα γυρίσματα του «American Idol» η σέξι τραγουδίστρια έφερνε το κολατσιό της από το σπίτι.
  7. Μη στερείς τον εαυτό σου από τίποτα. Η Jennifer Aniston δήλωσε πως της πήρε πολύ καιρό να καταλάβει ότι το κλειδί της άριστης φυσικής κατάστασης δεν βρίσκεται στη στέρηση, αλλά στη γνώση. Μάθε λοιπόν τι σου κάνει καλό και τι όχι.
  8. Μην ξεχνάς να τρως πάντα πρωινό. Η Kelly Osbourne επιμένει στη σπουδαιότητα του πρωινού: «Αν κάνεις ένα σωστό πρωινό, δεν έχεις αίσθημα πείνας μέχρι και το μεσημέρι. Ταυτόχρονα τρως μικρότερες ποσότητες για μεσημεριανό και δεν τσιμπολογάς».
  9. Απόφυγε τους υδατάνθρακες το βράδυ. Η όμορφη ηθοποιός Ali Larter υποστηρίζει ότι δεν τρώει ποτέ το βράδυ ψωμί ή ζυμαρικά.
  10. Βρες ποια μορφή άσκησης σου ταιριάζει. Αν κάνεις κάτι που σε ευχαριστεί και σε γεμίζει, δεν υπάρχει περίπτωση να βαρεθείς. Το διάσημο μοντέλο Adriana Lima έψαξε πολύ μέχρι να ανακαλύψει ότι αυτό που της άρεσε περισσότερο ήταν το boxing.

Χυμοί αποτοξίνωσης για αδυνάτισμα | 6 αγαπημένες συνταγές των πιο fit διάσημων

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network