Υγεία : Διατροφή23 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2019

Διατροφή για επίπεδη κοιλιά | 4 πρωινές κινήσεις – ματ για φλατ στομάχι

4 κινήσεις αποτοξίνωσης για επίπεδο στομάχι τώρα

Διατροφή για επίπεδη κοιλιά

Αν θέλεις να αποφύγεις το φούσκωμα και να αποκτήσεις φλατ κοιλιά, σου προτείνουμε μερικές κινήσεις – express που είναι ιδανικές για να τις υιοθετήσεις το πρωί.

Διάβασε επίσης: 10 συμβουλές που θα βοηθήσουν στην απώλεια κοιλιακού λίπους

Διατροφή για επίπεδη κοιλιά | 4 πρωινές κινήσεις – ματ για φλατ στομάχι

#1.Πιες ζεστό νερό και λεμόνι

Μια κούπα ζεστού νερού με λεμόνι το πρωί «ξυπνά» το πεπτικό σου σύστημα και βοηθά τα πράγματα να κινηθούν. Αν δεν σου αρέσει, εναλλακτικά, προτίμησε πράσινο τσάι με λεμόνι.

#2.Ξεκίνα τη μέρα χωρίς γαλακτοκομικά

Αν ανήκεις κι εσύ στην κατηγορία των ανθρώπων που τα γαλακτοκομικά τους ενοχλούν στο στομάχι, τότε άφησε το γάλα και το γιαούρτι έξω από το πρωινό σου.

#3.Κάνε yoga

Οι στάσεις και οι κινήσεις της yoga σε βοηθούν να απαλλάξεις το σώμα σου από τις τοξίνες βοηθώντας παράλληλα την πέψη σου. Εξάλλου, ένα μάθημα yoga είναι ένα ιδανικό ξεκίνημα για να νιώσεις ευεξία

#4.Στη μέση του πρωινού, φάε ένα τροπικό σνακ

Ο ανανάς και η παπάγια περιέχουν ένζυμα –βρομελαΐνη και παπαΐνη αντίστοιχα–, που βοηθούν να εξαφανιστεί το φούσκωμα διασπώντας τις πρωτεΐνες και διευκολύνοντας την πέψη. Επίλεξε ένα μπολ φρουτοσαλάτα με ανανά και παπάγια ή πολτοποίησε τα στο μπλέντερ μαζί με λίγο νερό ή νερό καρύδας για ένα νόστιμο smoothie.

Διάβασε επίσης: Οι 16 κορυφαίες τροφές για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network