Υγεία : Διατροφή03 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

Οι 10 «χρυσοί» κανόνες για αποτοξίνωση | Να πώς θα επανέλθεις μετά τις γιορτές

Το παράκανες με το φαγητό και το ποτό μέσα στις γιορτές;

κανόνες για αποτοξίνωση

Το παράκανες με το φαγητό και το ποτό μέσα στις γιορτές; Θέλεις να επανέλθεις άμεσα και να βρεις ξανά τη φόρμα, την ευεξία και την ενέργειά σου; Δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις πιστά τους παρακάτω κανόνες για αποτοξίνωση.

3 ροφήματα με κανέλα για τις γιορτές αλλά και για αποτοξίνωση

Οι 10 «χρυσοί» κανόνες για αποτοξίνωση μετά τις γιορτές: 

  1. Πιες πολύ νερό: Πιες το λιγότερο 8 ποτήρια νερό την ημέρα. Έτσι το σώμα σου θα ενυδατωθεί και θα αποβάλλει ευκολότερα και πιο γρήγορα τις τοξίνες.
  2. Δραστηριοποιήσου: Η άσκηση συμβάλλει στην καλή κυκλοφορία του αίματος και του λεμφικού συστήματος. Η τακτική γυμναστική βοηθάει – μεταξύ άλλων –  και στη διαδικασία της πέψης, στην απελευθέρωση από το άγχος και δυναμώνει το σώμα. Τα άτομα που έχουν εντάξει ενεργά τη γυμναστική στη ζωή τους, έχουν σαφώς λιγότερες τοξίνες στον οργανισμό τους.
  3. Πιες πολλά βότανα:  Το τσάι κυρίως, και τα βότανα γενικότερα, περιέχουν αντιοξειδωτικά, ενυδατώνουν το σώμα και αποβάλλουν τις τοξίνες. Πιες λοιπόν πολύ τσάι, καθώς σε βοηθάει στην αποτοξίνωση, αλλά παράλληλα σου κόβει και την όρεξη για φαγητό.
  4. Φάε μη επεξεργασμένα: Φρόντισε τα φρούτα, τα λαχανικά, τα όσπρια, η ολική άλεση και οι σπόροι να αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό στη διατροφή σου. Απόφυγε με συνέπεια τις επεξεργασμένες τροφές, που δεν προσφέρουν στον οργανισμό τίποτα από τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεται.
  5. Κόψε τη – λευκή ειδικά – ζάχαρη: Το πρώτο βήμα, είναι να μειώσετε σταδιακά, τη ζάχαρη που καταναλώνετε. Η ζάχαρη ενεργοποιεί την έκκριση της ινσουλίνης παραπάνω από το επιθυμητό, με αποτέλεσμα να στραγγίζει το πάγκρεας και –εν τέλει- να εξουθενώνει εσάς. Η ζάχαρη, και μάλιστα η επεξεργασμένη, πέρα από την γλυκιά της γεύση, δεν προσφέρει κάτι ιδιαίτερα θετικό στον οργανισμό, πέρα από τις αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη και παχυσαρκίας.
  6. Κόψε το αλάτι: Όπως άλλωστε θα γνωρίζεις ήδη, το αλάτι περιέχει μεγάλες ποσότητες νατρίου που κάνουν κατακράτηση υγρών στο σώμα σου. Για να πετύχεις την αποτοξίνωση στο σώμα σου θα πρέπει, σαφώς, να το βγάλεις από το πρόγραμμά σου. Αν δεν μπορείς να το κόψεις εντελώς, αντικατέστησέ το με υποκατάστατο αλατιού που δεν περιέχει νάτριο.
  7. Κόψε το λευκό αλεύρι: Σε αντίθεση με τα προϊόντα ολικής άλεσης, το λευκό ψωμί δεν περιέχει φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για τη φυσιολογική λειτουργία του εντέρου και την πέψη. Αυτός είναι ο λόγος που αυτές οι τροφές προκαλούν δυσκοιλιότητα και προβλήματα στην πέψη. Απόκλεισε το λευκό ψωμί από την καθημερινή διατροφή σου και συμπεριλάβετε σε αυτή δημητριακά ολικής αλέσεως. Έτσι η πέψη και η λειτουργία του εντέρου σου θα βελτιωθούν.
  8. Αύξησε τις φυτικές ίνες: Oι φυτικές ίνες, που περιέχουν σε μεγάλο βαθμό τα λαχανικά, τα φρούτα και τα όσπρια βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και «καθαρίζουν» το έντερο αλλά και το σώμα σου αποβάλλοντας τις τοξίνες.
  9. Αύξησε την πρωτεΐνη: Το σώμα σου μετατρέπει τα αμινοξέα από την πρωτεΐνη στη διατροφή σου σε νέο μυϊκό ιστό, μια διαδικασία που ονομάζεται σύνθεση μυϊκής πρωτεΐνης. Όμως, καθώς αυξάνεται η ηλικία, το ήπαρ σου μειώνει την παραγωγή ορμόνης που ονομάζεται ινσουλινοειδής αυξητικός παράγοντας 1, ένας βασικός παράγοντας στη διαδικασία αυτή, με αποτέλεσμα αυτή να επιβραδύνεται. Για να προσαρμοστείς σ’ αυτή την αλλαγή, μάθε ότι οι ενήλικες χρειάζονται περίπου 1,5 γρ. πρωτεΐνη ανά κιλό ιδανικού βάρους σώματος την ημέρα (αν το βάρος στόχου σου είναι 60, δηλαδή 90 γρ.). Στόχος είναι να πάρεις 20 με 30 γρ. σε κάθε γεύμα και τα υπό- λοιπα σε σνακ.
  10. Ενεργοποίησε το έντερό σου: Τα καλά βακτήρια ενισχύουν τη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, βελτιώνουν το μεταβολισμό και φυσικά βοηθούν στην αποτοξίνωση. Αποκατάστησε και διατήρησε τη σωστή ισορροπία των βακτηρίων, τρώγοντας τουλάχιστον μία μερίδα ημερησίως ζυμωμένων τροφίμων, όπως κεφίρ, τουρσιά, λάχανο και γιαούρτι με ζωντανές καλλιέργειες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

Μαρία Μπεκατώρου
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

Μαρία Μπεκατώρου | Αυτό είναι το διατροφικό της κόλπο που την κρατά σε φόρμα

Πώς επανέρχεται και πάλι σε φόρμα μετά τις γιορτές;

Διατροφη12 Ιανουαρίου 2019

Τι χρώμα πιάτα να διαλέξεις για να τρως λιγότερο!

Ήρθε η ώρα να αλλάξεις συνήθειες

ΟΛΑ όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος (η διατροφή στην εγκυμοσύνη και το θηλασμό σε 8 βήματα)
Διατροφη11 Ιανουαρίου 2019

Όλα όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος

Διατροφή στην εγκυμοσύνη αλλά και στο θηλασμό

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου
Διατροφη10 Ιανουαρίου 2019

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου; Τα διατροφικά μυστικά που ακολουθεί πιστά

Σου αποκαλύπτουμε τα μυστικά της για τέλειες αναλογίες

Αποτοξίνωση από τη ζάχαρη με ΑΥΤΟ το πλάνο των 3 ημέρων
Διατροφη10 Ιανουαρίου 2019

Αποτοξίνωση από τη ζάχαρη με αυτό το πλάνο των 3 ημέρων

Είναι «ανώδυνος» ο τρόπος. Δεν σου προτείνουμε να κόψεις μαχαίρι τα γλυκά

Πώς θα χάσω κιλά τώρα; Κάνε reset μετά τις γιορτές σε 4 βήματα
Διατροφη09 Ιανουαρίου 2019

Πώς θα χάσω κιλά τώρα; Κάνε reset μετά τις γιορτές σε 4 βήματα

Έχουμε 4 βήματα για να διώξουμε ό,τι δεν χρειάζεται

#BestDiet2019: Αυτή είναι η #1 δίαιτα του 2019 σύμφωνα με την επίσημη κατάταξη
Διατροφη08 Ιανουαρίου 2019

#BestDiet2019 | Αυτή είναι η #1 δίαιτα του 2019

H δημοφιλής λίστα του πρακτορείου US News & World Report ανακοινώθηκε και η ελληνική διατροφή βρέθηκε επισήμως στην 1η θέση

Best of network