Υγεία : Διατροφή14 ΜΑΪΟΥ, 2020

Πώς να αντιμετωπίσω το λίπος στην κοιλιά; Οι συμβουλές της διατροφολόγου Μαρίας Ψωμά

Οι συμβουλές της διατροφολόγου Μαρίας Ψωμά στον Μάκη Πουνέντη (video).

Πώς να αντιμετωπίσω το λίπος στην κοιλιά; Οι συμβουλές της διατροφολόγου Μαρίας Ψωμά

Πώς να αντιμετωπίσω το λίπος στην κοιλιά; Το συγκεκριμένο είναι ένα από τα βασικότερα προβλήματα, όσον αφορά την εμφάνισή μας, αλλά και την υγεία μας, καθώς το λίπος επηρεάζει με πολλούς τρόπους την κατάσταση του σώματός μας.

Ειδικότερα λίγο πριν το καλοκαίρι, οι προσπάθειες για απώλεια των περιττών κιλών και του τοπικού πάχους εντείνονται. Φέτος, μάλιστα, η καραντίνα και η ακινησία στην οποία μπήκαν πολλοί κατά την περίοδο αυτή, μας έβγαλαν ακόμα περισσότερο εκτός προγράμματος.

Πώς θα επανέλθουμε στα κιλά μας και θα αντιμετωπίσουμε το λίπος στην κοιλιά; Η διατροφολόγος Μαρία Ψωμά μίλησε στον Μάκη Πουνέντη, μέσα από ένα live video στα social media, και δίνει τις δικές της συμβουλές.

Μερικές συμβουλές για το κοιλιακό λίπος που η διατροφολόγος αναφέρει στο βίντεο είναι επιγραμματικά: 

· Να αποφεύγεις τη ζάχαρη, το λευκό αλεύρι και το αλκοόλ.

· Να είσαι ήρεμη.

· Να εμπλουτίσεις τη διατροφή σου με καλούς υδατάνθρακες.

· Να μην παραλείπεις το καλό λίπος, όπως το αβοκάντο και το ελαιόλαδο.

· Να μην παραλείπεις την πρωτεΐνη.

· Να πίνεις 1 – 2 μερίδες αλκοόλ, όχι πάνω από δύο φορές την εβδομάδα.

· Να μετράς τις μερίδες σου και να μην ξεφεύγεις.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network