Categories: Fitness

3 ασκήσεις για σφιχτούς προσαγωγούς από την Χριστίνα Μαυρίδου

Οι προσαγωγοί είναι μυς οι οποίοι έχουν την τάση να χαλαρώνουν πολύ γρήγορα.

Νιώθεις τον τελευταίο καιρό να έχουν χαλαρώσει τα πόδια σου και συγκεκριμένα στο εσωτερικό των μηρών; Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής και personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου σου δείχνει 3 ασκήσεις για σφιχτούς προσαγωγούς.

Οι προσαγωγοί είναι μυς, οι οποίοι έχουν την τάση να χαλαρώνουν πολύ γρήγορα και εύκολα, ιδιαίτερα στις γυναίκες και για αυτόν τον λόγο πρέπει να τους γυμνάζεις τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα για να διατηρούνται σε ένα καλό επίπεδο.

Κάνε τις ασκήσεις που σου δείχνει στο παρακάτω βίντεο η Χριστίνα Μαυρίδου, ακολούθησε τις οδηγίες της, κάνε 2 σετ από 10-12 επαναλήψεις στην κάθε άσκηση και θα δεις το εσωτερικό σημείο των μηρών σου να σμιλεύει αμέσως.

Share
ΓΡΑΦΕΙ
Shape.gr

FRESH NEWS

Blake Lively | Η αστεία αντίδραση για την ταυτότητα του Gossip Girl

"Εσείς εκπλαγήκατε... Φανταστείτε πως ένιωσαν οι σεναριογράφοι". Read More

26 Οκτωβρίου, 2020

Olivia Palermo & Nicky Hilton | Η κοινή τους stylish εμφάνιση στη Νέα Υόρκη

Με κομψά φθινοπωρινά πανωφόρια. Read More

26 Οκτωβρίου, 2020

Η Ευδοκία Ρουμελιώτη μοιράζεται μια τρυφερή στιγμή με τον γιο της

Ανέβασε στο Instagram μια φωτογραφία για τη γιορτή του. Read More

26 Οκτωβρίου, 2020

Σοφίνα Λαζαράκη | Χώρισε με τον αγαπημένο της

Μετά από ενάμιση χρόνο σχέσης επέλεξαν να ζήσουν χωριστά. Read More

26 Οκτωβρίου, 2020

Το ιδανικό πλάνο προπόνησης ανάλογα με το χρόνο που διαθέτεις, την ηλικία ή τις ανάγκες σου

Πώς θα σχεδιάσεις το ιδανικό πλάνο προπόνησης για εσένα; Πώς θα συνδυάσεις αερόβια και ενδυνάμωση… Read More

26 Οκτωβρίου, 2020

Το MissBloom.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Σε περίπτωση που θέλετε να τα απενεργοποιήσετε δείτε πώς

εδώ