Υγεία : Fitness08 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2020

Η ιδανική γυμναστική για τη ψυχολογία σου (έχεις άγχος, αϋπνία ή απώλεια μνήμης;)

Υπάρχει μία άσκηση για κάθε ψυχολογικό πρόβλημα!

Η ιδανική γυμναστική για τη ψυχολογία σου (έχεις άγχος, αϋπνία ή απώλεια μνήμης;)

Επειδή το κάθε ψυχολογικό πρόβλημα θέλει την άσκηση του, μάθε ποια είναι η ιδανική γυμναστική που θα σου εξασφαλίσει καλύτερη ψυχολογία και ανεβασμένη διάθεση! Δοκίμασε τις ασκήσεις που ενδείκνυνται για το πρόβλημα που σε απασχολεί (άγχος, αϋπνία, απώλεια μνήμης) και νιώσε καλύτερα στη στιγμή!

1. Άγχος

Υπάρχει το καθημερινό άγχος από το οποίο πάσχουμε όλες, ανησυχίες για τη δουλειά, τα χρήματα και τα θέματα της οικογένειας. Από την άλλη υπάρχει το χρόνιο κλινικό άγχος που μπορεί να πηγάζει από άλλα ιατρικά θέματα υγείας, όπως η κατάθλιψη. Η άσκηση μπορεί να είναι χρήσιμη και στα δύο, καθώς απελευθερώνει τις ενδορφίνες, τις ορμόνες που σε κάνουν να νιώθεις καλά και προσφέρει μία άμεση βελτίωση της διάθεσης. Και όσοι ασκούνται έχουν κατά 25% λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν άγχος συγκριτικά με όσους δεν ασκούνται, αποκαλύπτει έρευνα.

Καλύτερες ασκήσεις: Για όσους υποφέρουν από χρόνιο άγχος, οι ασκήσεις διαλογισμού που εστιάζουν στην αναπνοή, όπως η yoga, είναι οι καλύτερες καθώς δρουν ηρεμώντας το νευρικό σύστημα που είναι σε υπερδιέγερση. (Αναπνέεις σωστά; Για το συνηθισμένο καθημερινό άγχος, οποιαδήποτε άσκηση είναι μια χαρά, αν και όσο μεγαλύτερη η ένταση, τόσο το καλύτερο.)

2. Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)

Παρότι δεν υπάρχει θεραπεία για τη ΔΕΠΥ, η άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη συγκέντρωση, τις νευρικές κινήσεις και να εξομαλύνει τα συναισθήματα τόσο στα παιδιά όσο και στους ενήλικες που την εμφανίζουν. Η άσκηση αυξάνει παροδικά τα επίπεδα της ντοπαμίνης και διεγείρει το τμήμα του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνο για τη λήψη αποφάσεων και τον έλεγχο των ενστίκτων. Και το σημαντικότερο, η άσκηση μετριάζει την ένταση που μπορεί να προκύψει από την καθημερινή αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης.

Καλύτερες ασκήσεις: Οι ενήλικες μπορεί να ωφεληθούν από κάθε είδος άσκησης, ενώ τα παιδιά βελτιώνονται όταν συμμετέχουν σε δομημένες αεροβικές δραστηριότητες που ενθαρρύνουν την ομαδική δουλειά και ενισχύουν την αυτοεκτίμησή τους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS