Υγεία : Fitness05 ΜΑΪΟΥ, 2019

Η προπόνηση boxing στο σπίτι που θα διώξει ΟΛΟ το λίπος από το σώμα σου

Σανίδες, superman, burpees, καθίσματα: οι ασκήσεις που κάνουν τους boxers να έχουν άλιπο σώμα, με γράμμωση ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ!

Η προπόνηση boxing στο σπίτι που θα διώξει ΟΛΟ το λίπος από το σώμα σου

Από την Jaclyn Emerick. Φωτογραφίες: Warwick Saint.

Εάν υπάρχει μια προπόνηση αθλήματος που μπορεί να διώξει το λίπος από όλο σου το σώμα και να σε δυναμώσει σε χρόνο μηδέν, αυτή είναι του boxing. Γι’ αυτό και τα περισσότερα γυμναστήρια στρέφονται στις πολεμικές τέχνες (MMA – Mixed Martial Arts).

Μεγάλο μέρος σ’ αυτό το αποτέλεσμα έχει η προπόνησή τους, που αποτελείται από αεροβική, πλειομετρικές ασκήσεις, όπως τα burpees, και ασκήσεις που βελτιώνουν την κίνηση του σώματος. Θα ξεκινήσεις με 5 λεπτά σχοινάκι –το κλασικό εργαλείο κάθε πυγμάχου– και μετά θα κάνεις πολλές επαναλήψεις από τις 10 ασκήσεις που θα εκτελείς με το βάρος του σώματός σου.

Shape Tip: Αν οι μύες σου χρειάζονται ένα διάλειμμα ανάμεσα στις ασκήσεις, απλά χοροπήδα επιτόπου για λίγο μέχρι να είσαι έτοιμη να συνεχίσεις.

H προπόνηση boxing στο σπίτι

Ξεκίνα με την προθέρμανση και μετά εκτέλεσε κάθε άσκηση όπως υποδεικνύεται.

Επανάλαβε την ακολουθία μία ή δύο φορές.

Ακολούθησε αυτή τη ρουτίνα τρεις φορές την εβδομάδα σε εναλλάξ ημέρες.

Θα χρειαστείς: Σχοινάκι.

Προθέρμανση: Κάνε σχοινάκι για 5 λεπτά. Δύο κανόνες: Δοκίμαζε διάφορες παραλλαγές και μη σταματάς να κινείσαι. Κάνε μονά άλματα, διπλά άλματα (αν είσαι προχωρημένη), άλματα με το ένα πόδι, πλάγια άλματα – ουσιαστικά οτιδήποτε μπορείς να κάνεις με ένα σχοινάκι, με την προϋπόθεση ότι κινείσαι συνεχώς (οπότε, αν σκοντάφτεις σε κάποια κίνηση, παράλειψέ την).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ