Υγεία : Fitness04 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2016

Πώς δεν θα βαρεθείς ποτέ τη γυμναστική

5 τρόποι για να είναι κάθε προπόνηση μοναδική

Προσκάλεσε μία φίλη. Συχνά, το να προσκαλείς μία φίλη για τρέξιμο ή να γράφεσαι σε ένα καινούργιο μάθημα με παρέα, μπορεί να αποδειχτεί η καλύτερη επιλογή για να μην αφήσεις στη μέση την προσπάθειά σου. Επίσης, το να γυμνάζεσαι με φίλη σου αποτελεί ιδανική ευκαιρία για να περνάτε περισσότερο χρόνο μαζί.

Δοκίμασε κάτι εντελώς καινούργιο. Όταν νιώθεις ότι έχεις πραγματικά βαλτώσει στην προπόνησή σου, και δεν έχεις πλέον κανένα κίνητρο, ήρθε η ώρα να φανείς δημιουργική. Δοκίμασε κάτι εντελώς διαφορετικό, που δεν είχες φανταστεί ότι θα έκανες, όπως μαθήματα swing, pole dancing ή ένα νέο studio που προσφέρει μία νέα τάση στη γυμναστική.

Δημιούργησε την πιο τέλεια playlist. Πιθανότατα να έχεις ήδη μία λίστα με τα τραγούδια που σε εμπνέουν να γυμναστείς. Όσο όμως και να σου αρέσουν, μετά από μερικές εβδομάδες ή μήνες, η ίδια μουσική μπορεί να αποδειχτεί κάπως βαρετή. Φτιάχνοντας μία καινούργια playlist, θα αποκτήσεις αυτόματα το κίνητρο που αναζητάς για να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό.

Διαμόρφωσε τη ρουτίνα σου. Αν είσαι τύπος του γυμναστηρίου, η χρήση των ίδιων μηχανημάτων (με την ίδια σειρά), δεν μπορεί παρά να μειώσει τον ενθουσιασμό σου. Άλλαξε το ελλειπτικό με το ποδήλατο και ξεκίνα πρώτα με τα βάρη αν συνηθίζεις να κάνεις πρώτα ασκήσεις εδάφους. Αν πάλι σου αρέσει το τρέξιμο, δοκίμασε μία άλλη διαδρομή ή μία άλλη περιοχή, εκτός της γειτονιάς σου.

Πρόσθεσε μερικές νέες κινήσεις κάθε έξι εβδομάδες. Εμπλουτίζοντας την προπόνησή σου με νέες ασκήσεις, αυξάνεις την καύση των θερμίδων και την ενδυνάμωση των μυών και δίνεις μία νέα πνοή στη ρουτίνα σου. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξεις τελείως το αγαπημένο σου πρόγραμμα. Αρκεί να δοκιμάσεις μερικές νέες ασκήσεις ή να αλλάξεις τον αριθμό των επαναλήψεων που κάνεις συνήθως.

Αρχίζεις να γυμνάζεσαι με τις καλύτερες προσδοκίες – εξοπλίζεσαι με τα πιο cool αθλητικά ρούχα, είσαι σίγουρη ότι μετά από 5 γύρους τρεξίματος έχεις χάσει ένα κιλό και ονειρεύεσαι ήδη το καινούργιο σου μαγιό. Μέχρι που ξυπνάς μία μέρα και τίποτα δεν φαίνεται να είναι πια τόσο συναρπαστικό. Το να βαρεθείς τη γυμναστική αποτελεί σύνηθες φαινόμενο και τη βασικότερη αιτία για να εγκαταλείψεις τελικά τις προσπάθειες. Πώς μπορείς, λοιπόν, να ξαναμπείς δυναμικά στο παιχνίδι;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Δε θέλω να γυμναστώ, τι να κάνω;
Fitness11 Δεκεμβρίου 2018

Δε θέλω να γυμναστώ, τι να κάνω;

Καμία δικαιολογία δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτές τις στρατηγικές που πρεσβεύει η ψυχολογία της άσκησης

Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Χάσε λίπος και χτίσε αντοχή με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα
Fitness07 Δεκεμβρίου 2018

Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Χάσε λίπος και χτίσε αντοχή

Το καλύτερο πρόγραμμα τρεξίματος για απώλεια θερμίδων

Η άσκηση που πρέπει να δοκιμάσεις για σέξι πλάτη
Fitness05 Δεκεμβρίου 2018

Η άσκηση που πρέπει να δοκιμάσεις για sexy πλάτη

Μπορείς να την κάνεις ακόμα και στο σπίτι

Fitness04 Δεκεμβρίου 2018

Οι yogis του Instagram σε χριστουγεννιάτικο mood (φορούν λαμπάκια και κάνουν yoga)

Τι μπορεί να είναι πιο λαμπερό και πρωτότυπο από ένα στολισμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο; Yogis ντυμένες με γιορτινά λαμπάκια

7 πράγματα να κάνεις το βράδυ για να χάσεις βάρος
Fitness03 Δεκεμβρίου 2018

7 πράγματα να κάνεις το βράδυ για να χάσεις βάρος

Τι πρέπει να κάνουμε πριν κοιμηθούμε το βράδυ, για να εξασφαλίσουμε καλύτερα αποτελέσματα στη δίαιτά μας.

Best of network