Υγεία : Fitness21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2020

Προτάσεις γυμναστικής για πολυάσχολους ανθρώπους

Με τις κατάλληλες ασκήσεις, μπορείτε να αξιοποιήσετε το χρόνο σας στο έπακρο, είτε αυτός είναι μία ώρα είτε δέκα λεπτά.

Προτάσεις γυμναστικής για πολυάσχολους ανθρώπους

Aπό τον ιατρό Εμμανουήλ Μπριλάκη, Ορθοπαιδικό Χειρουργό, Αναπληρωτή Διευθυντή της Γ’ Ορθοπαιδικής Κλινικής του Νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ και Υπεύθυνο Ορθοπαιδικός του Γυναικείου Τμήματος Basket του Πανιωνίου ΓΣ (BrilakisOrthopaedics.gr). 

Αν ρίξουμε μια ματιά στη λίστα με τους λόγους για τους οποίους ο κόσμος δε γυμνάζεται, η έλλειψη χρόνου θα εμφανιζόταν σίγουρα στην υψηλότερη θέση. Είναι κατανοητό μιας και στις μέρες μας ο χρόνος είναι πολύτιμος.

Ωστόσο, ακόμα και ένα μικρό μέρος του χρόνου μας μπορεί να είναι αρκετό για να γυμνάσουμε το σώμα μας. Αρκεί να γνωρίζουμε το σωστό τρόπο για να το κάνουμε. 

Για αυτόν το σκοπό, παρακάτω θα βρείτε τις καλύτερες προτάσεις γυμναστικής, διαφορετικής διάρκειας. Με τις κατάλληλες ασκήσεις, μπορείτε να αξιοποιήσετε το χρόνο σας στο έπακρο, είτε αυτός είναι μία ώρα είτε δέκα λεπτά. 

Γυμναστική 10 λεπτών

Τύπος γυμναστικής: Υψηλής έντασης διαλειμματική άσκηση  (High-intensity interval training)

Όπως περιγράφει και το όνομά του, αυτός ο τύπος γυμναστικής περιλαμβάνει μεγάλη ένταση, κινήσεις υψηλών απαιτήσεων, και μικρά διαλείμματα. Αυτές οι γρήγορες «εκρήξεις», μετατρέπουν το σώμα σε έναν «καυστήρα», ο οποίος καίει θερμίδες σε πολύ γρήγορο ρυθμό. Οι καύσεις των θερμίδων συνεχίζουν για αρκετή ώρα μετά το πέρας της γυμναστικής, κάτι που την κάνει ιδανική για τις μέρες που δεν έχετε πολύ χρόνο στη διάθεσή σας. 

Εκτέλεση: Δοκιμάστε τη γυμναστική Tabata – 20 δευτερόλεπτα ασκήσεων, 10 δευτερόλεπτα ανάπαυση, για οκτώ κύκλους ασκήσεων με push-ups και καθίσματα (air squats), τα οποία εναλλάσσονται μεταξύ τους. 

Τι πρέπει να γνωρίζετε: Σε τόσο μικρό διάστημα, δεν υπάρχει χρόνος για χαλάρωμα.
Πρέπει να δώσετε πραγματικά όλο σας τον εαυτό κατά τη διάρκεια των ασκήσεων. Στο χρόνο των διαλειμμάτων, επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας και στη μείωση των παλμών, ώστε να αποδώσετε τα μέγιστα στο συνολικό χρονικό διάστημα. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network