Υγεία : Fitness26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 2020

Squat: H τεχνική για να κάνουμε κάθισμα είναι αυτή

Κάνουμε 30 μέρες βαθιά καθίσματα για δυνατούς γλουτούςΑυξάνουμε τη δύναμη με αυτή την άσκηση που χτίζει μυς.

Squat: H τεχνική για να κάνουμε κάθισμα είναι αυτή

Κάνουμε 30 μέρες βαθιά καθίσματα για δυνατούς γλουτούς

Τα καθίσματα δουλεύουν τους μυς του κάτω μέρους του σώματος, τον κορμό και το πάνω μέρος της πλάτης, με αποτέλεσμα να είναι μια ιδανική άσκηση για να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα, να χάσεις λίπος και να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση, τις επιδόσεις σου αλλά και τη γενικότερη ευεξία σου.

Η squat τεχνική φαίνεται απλή: Απλά χαμηλώνεις τους γοφούς και στέκεσαι εκεί με την πλάτη ευθεία. Αλλά αυτό είναι πιο εύκολο να το λες απ’ ό,τι να το κάνεις. Σφιχτά ισχία και αστράγαλοι, αδύναμος κορμός, μυϊκές ανισορροπίες μεταξύ αριστερού και δεξιού μέρους σώματος, όπως και το να μην ξέρεις πώς να κάνεις την κίνηση μπορεί να είναι εμπόδια στην εκτέλεσή της. Οι κατευθύνσεις και οι επιλογές εδώ θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις με ασφάλεια.

Squat τεχνική: Έτσι θα κάνεις σωστά το βαθύ κάθισμα

1. Στάσου με τα πόδια ανοιχτά περίπου στο άνοιγμα των ώμων και σταθερά στο έδαφος, τα χέρια μπροστά σου ή πάνω στους γοφούς σου.

2. Κράτα σφιχτό τον κορμό και, κρατώντας τον έλεγχο του σώματος, λύγισε τα γόνατα και τα ισχία σε κάθισμα μέχρι οι μηροί σου να είναι περίπου παράλληλα με το έδαφος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network