Γυναίκα : Ψυχολογία06 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

Λιγότερο άγχος με 6 καθημερινές συνήθειες

Τι μπορείς να κάνεις καθημερινά για να μειώσεις το στρες

Λιγότερο άγχος με 6 καθημερινές συνήθειες

Η αρχή κάθε νέας εβδομάδας είναι αγχωτική για όλους. Πολλές υποχρεώσεις, αρκετές ώρες στη δουλειά, προσπάθεια για οργάνωση και προγραμματισμό, αλλά και σημαντικότερα προβλήματα μερικές φορές, αρκούν για να εκτοξεύσουν τα επίπεδα του στρες στα ύψη. Όλο αυτό το συσσωρευμένο άγχος όμως μπορεί να αποδειχθεί ολέθριο για τη γενικότερη ευεξία – από την έλλειψη ποιοτικού ύπνου μέχρι και το χαμηλό ανοσοποιητικό σύστημα. Όλα συνδέονται μεταξύ τους.

Τα καλά νέα όμως είναι ότι μπορείς να μειώσεις το άγχος με κάποιους δοκιμασμένους τρόπους. Αρκεί να υιοθετήσεις μερικές καθημερινές συνήθειες για να απαλλαγείς από το στρες και να νιώθεις πιο ανάλαφρη και ξεκούραστη στην καθημερινότητά σου.

Γυμνάσου
Δεδομένου ότι πολλές από εμάς παραμένουν καθισμένες σε ένα γραφείο για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας είναι αρκετά σημαντικό να γυμνάσουμε το σώμα μας. Η άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες, οι οποίες σε βοηθούν να ξεφορτωθείς το στρες και να χαλαρώσεις. Ακόμη και 20 λεπτά περπάτημα, βόλτα με το ποδήλατο, ή vinyasa yoga αρκούν για να δεις αποτελέσματα, αν δεν έχεις χρόνο για το γυμναστήριο.

Λιγότερο άγχος με 6 καθημερινές συνήθειες

Φρόντισε τον εαυτό σου
Είτε πρόκειται για ένα αφρόλουτρο ή για μερικά επιπλέον βήματα στη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σου, η φροντίδα του εαυτού σου θα τονώσει την αυτοπεποίθησή σου.

Λιγότερο άγχος με 6 καθημερινές συνήθειες

Συνδέσου με τους αγαπημένους σου
Πέρνα χρόνο με καλούς φίλους και με αγαπημένα μέλη της οικογένειας, με τους οποίους έχεις υγιείς σχέσεις, ακόμα κι αν είναι ένα τηλεφώνημα.

Λιγότερο άγχος με 6 καθημερινές συνήθειες

Πρόσεχε τη διατροφή σου
Η υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης, αλκοόλ, ζάχαρης και επεξεργασμένων τρόφιμων μπορεί να προκαλέσει μια ολόκληρη σειρά πιέσεων στο σώμα σας. Πρόσθεσε περισσότερα φρούτα και λαχανικά και πρόσεξε τι τρως όλη την ημέρα. Θα λειτουργήσεις καλύτερα διανοητικά και σωματικά.

Εξασκήσου στην ακινησία
Αναφερόμαστε τακτικά στα οφέλη του διαλογισμού αλλά δεν μπορούμε να μην το ξαναπούμε. Αρκούν λίγα λεπτά εξάσκησης την ημέρα για να επανασυνδεθείς με τον εαυτό σου και να καθαρίσεις το μυαλό σου.

Κοιμήσου
Είναι γεγονός ότι δεν μπορείς να δράσεις το ίδιο παραγωγικά αν δεν έχεις κοιμηθεί επαρκώς. Θα ξυπνήσεις ανανεωμένη, φρέσκια, ξεκούραστη και γεμάτη ενέργεια.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network