Γυναίκα : Ψυχολογία30 ΜΑΪΟΥ, 2019

Πώς να είσαι πιο αισιόδοξη και χαρούμενη; Κάνε επανεκκίνηση στη διάθεσή σου

Σε ποιες περιπτώσεις είναι αναγκαία μία νοητική αποτοξίνωση; Αυτά είναι τα σημάδια.

Πώς να είσαι πιο αισιόδοξη

Πότε χρειάζεται εκτός από το σώμα να αποτοξινώσεις και το μυαλό σου και πώς θα το κάνεις;  Όπως ακριβώς το σώμα σου, έρχονται φορές που το μυαλό, η καρδιά και η διάθεσή σου «φωνάζουν» για μια πλήρη επανεκκίνηση. Ακόμα κι αν δεν το είχες αντιληφθεί ποτέ έως τώρα, είναι αρκετά πιθανό να το ένιωσες πρόσφατα αφού όλοι μας δεχτήκαμε μια γερή δόση πίεσης και πληροφορίας. Αν μάλιστα σκεφτείς πως ζούμε στην εποχή της Πληροφορίας και μάλιστα της αφιλτράριστης, θα κατανοήσεις το πώς γίνεται από τη μία στιγμή στην άλλη να νιώθεις άδεια από ενέργεια και με χαμηλή διάθεση.

Τα 5 βήματα μιας καλής βραδινής ρουτίνας που θα σε ετοιμάσει για καλό ύπνο

Πώς να είσαι πιο αισιόδοξη και χαρούμενη; Κάνε επανεκκίνηση στη διάθεσή σου

Έχεις ανάγκη από μία νοητική αποτοξίνωση αν:

  • Κάνεις ατελείωτο browsing στα social media και σου τραβάει την προσοχή οτιδήποτε αρνητικό.
  • Έχεις παρατηρήσει πως τα λόγια σου τελευταία κουβαλούν περισσότερη ειρωνεία και αρνητισμό.
  • Οι φίλοι σου σε αποφεύγουν.
  • Νιώθεις πληγωμένη ή ακόμα χειρότερα, νιώθεις μουδιασμένη.
  • Νιώθεις ικανοποίηση όταν κάτι άσχημο συμβαίνει στους ανθρώπους γύρω σου.
  • Εκνευρίζεσαι όταν συναντάς χαρούμενους ανθρώπους.
  • Δεν κοιμάσαι καλά, βλέπεις εφιάλτες και συχνά τρίζεις τα δόντια σου.
  • Νιώθεις θύμα των περιστάσεων.
  • Αποφεύγεις να κάνεις διαλογισμό, να προσευχηθείς ή να αδειάσεις το μυαλό σου με οποιοδήποτε τρόπο.
  • Βαριέσαι συνέχεια.
  • Δεν μπορείς να θυμηθείς την τελευταία φορά που ήρθες σε επαφή με τη φύση ή που ένιωσες ανακούφιση μέσα στο περιβάλλον σου.

Είδες τον εαυτό σου σε κάποιες από τις παραπάνω καταστάσεις; Αν ναι, ήρθε η ώρα να ανατρέψεις τα πράγματα και το διάστημα του καλοκαιριού σου προσφέρει άπλετα ευκαιρίες να το καταφέρεις!

Πώς να είσαι πιο αισιόδοξη και χαρούμενη; Να πώς θα κάνεις επανεκκίνηση στη διάθεσή σου:

1. Περιτριγύρισε τον εαυτό σου με ανθρώπους που σε γεμίζουν ευτυχία και χαρά

Αυτοί οι άνθρωποι, πολλές φορές, δεν είναι αυτοί που θα περίμενες να είναι. Αναρωτήσου με ειλικρίνεια με ποιούς ανθρώπους νιώθεις καλά και πέρασε τον ελεύθερο χρόνο σου μαζί τους.

2. Φτιάξε την ημέρα κάποιου

Ό,τι δώσεις, αυτό θα πάρεις! Φρόντισε την ευεξία σου διαβάζοντας ένα blog, πηγαίνοντας σε ένα μάθημα yoga, κάνοντας γυμναστική, και μην ξεχάσεις να εκφράσεις την ευχαρίστησή σου σε εκείνον που σου παρέχει την υπηρεσία αυτή! Θα τον κάνεις να νιώσει υπέροχα και εσύ θα ωφεληθείς εξ’ίσου!

3. Εθίσου στην καλοσύνη

Η κακή διάθεση είναι εθιστική αλλά το ίδιο είναι και η καλή! Όταν κάνεις ή δέχεσαι καλές πράξεις το σώμα σου παράγει σεροτονίνη που σε κάνει να νιώθεις καλά! Όσο κλισέ κι αν ακούγεται, μια ανιδιοτελής καλή πράξη την ημέρα μπορεί να σε γεμίσει χαρά.

4. Βρες χρόνο για διαλογισμό

Ακολούθησε τις συμβουλές μας για να υιοθετήσεις μια απλή, καθημερινή πρακτική διαλογισμού που θα μπορείς εύκολα να τηρήσεις. Σταδιακά ο συχνός διαλογισμός θα σου προσφέρει όλο και μεγαλύτερη καθαρότητα νου ενώ θα μπορείς να μένεις ήρεμη όλο και πιο εύκολα.

5. Γνώρισε ξανά τις 5 αισθήσεις

Ακούγεται ευνόητο αλλά συχνά το ξεχνάμε. Διαθέτουμε όλοι 5 αισθήσεις και όχι μόνο την όραση. Συνήθισε να χρησιμοποιείς συνειδητά όλες σου τις αισθήσεις για να βιώσεις σε βάθος κάθε στιγμή της ζωής σου.

6. Βρες τον πυρήνα σου

Όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως είναι εξ’ίσου υλικά αλλά και πνευματικά όντα. Αυτό το δεύτερο κομμάτι που συχνά παραγκωνίζουμε χρειάζεται ένα σημείο ορισμού. Άλλοι το ονομάζουν Θεό, άλλοι Σύμπαν, άλλοι Ενέργεια, άλλοι Τίποτα. Το σίγουρο είναι πως όσο πιο πολύ αντιλαμβάνεσαι πως η ύπαρξη μας δεν είναι τελειώνει με το υλικό μας σώμα, τόσο πιο κοντά θα είσαι σε ένα καθαρό και ελεύθερο Νου.

Τα 7 μυστικά των ευτυχισμένων ζευγαριών που πρέπει να μάθεις!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network