Γυναίκα : Ψυχολογία03 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

Πώς θα νικήσεις το καθημερινό στρες στο λεπτό

Γέλα δυνατά, πάρε σκύλο, ανάπνευσε βαθιά: 10 tips για να βελτιώσεις τη μέρα σου.

Πώς θα νικήσεις το καθημερινό στρες

Πώς θα νικήσεις το καθημερινό στρες στο λεπτό:

Γέλασε

Αν το άγχος από τα επαγγελματικά και τα οικογενειακά σου θέματα σε καταβάλει, αν οι ευθύνες σε βαραίνουν δες μία κωμωδία. Αν έχεις ελάχιστο χρόνο, δες ένα αστείο βιντεάκι, διάβασε ένα ανέκδοτο. Κάθε φορά που γελάς προσλαμβάνεις μεγαλύτερη ποσότητα οξυγόνου, αυξάνεις το αίμα στα όργανά σου και διαλύεις το στρες.

Πέτα τη σαβούρα

Αν με τον καιρό έχεις μαζέψει γύρω σου σωρούς από άχρηστα πράγματα είναι η ώρα να τα δώσεις/πετάξεις αφού είναι όχι μόνο επιζήμια για το χώρο σου αλλά και για την υγεία σου. Ξεκίνα με ένα συρτάρι ή ράφι και σταδιακά καθάρισε ολόκληρο το σπίτι από κάθε τι περιττό.

Φρόντισε τον κήπο σου

Μπορεί να ακούγεται -και αυτό- σαν μία ακόμα αγγαρεία όμως η μυρωδιά των λουλουδιών, του φρέσκου χώματος, του γκαζόν σε ηρεμούν χωρίς καν να το καταλάβεις. Αυτό συμβαίνει γιατί η μυρωδιά του φρεσκοκομμένου γκαζόν και του σκαλισμένου χώματος περιέχει συστατικά που μπλοκάρουν την έκκριση των ορμονών του στρες.

Χάιδεψε το κατοικίδιό σου

Τα σκυλιά και τα γατιά μας δεν μας δίνουν μόνο αγάπη άνευ όρων αλλά κάνουν καλό και στην υγεία μας. Όταν χαϊδεύεις το κατοικίδιό σου για λίγα λεπτά, το σώμα σου εκκρίνει ορμόνες όπως σεροτονίνη, προλακτίνη και ωκυτοκίνη που σε κάνουν να αισθάνεσαι όμορφα ενώ παράλληλα μειώνει τις ορμόνες του στρες, ρίχνει τους παλμούς και τονώνει το ανοσοποιητικό σου.

Πώς να απαλλαγείς από τις έμμονες ιδέες

Πιες μια φρέσκια πορτοκαλάδα

Το ξινούτσικο αλλά και και γλυκό ρόφημα δεν βοηθάει μόνο το ανοσοποιητικό σου αλλά ρίχνει και τα επίπεδα της κορτιζόλης -ορμόνης που προκαλεί άγχος- στο αίμα σου. Επιπλέον, οποιοδήποτε φρούτο ή λαχανικό περιέχει βιταμίνη C μπορεί να σου προσφέρει τα ίδια οφέλη.

Τραγούδησε

Και όχι μόνο στο ντουζ! Άνοιξη την ένταση και τραγούδησε χαρούμενα τραγούδια είτε είσαι στο σπίτι είτε στο αμάξι. Το τραγούδι όχι μόνο αυξάνει την ευτυχία σου αλλά ανοίγει ωραία τα πνευμόνια σου, βελτιώνει τη στάση του σώματός σου, τονώνει το ανοσοποιητικό αλλά και την καρδιά σου. Τι άλλο θέλεις για να πιάσεις το σκοπό;

Κάνε μια βόλτα

Η άσκηση είναι ένα εξαιρετικός τρόπος για να αποβάλλεις το άγχος ενώ παράλληλα βοηθάει στη συγκέντρωση και στο να..ξεχάσεις τι ήταν αυτό που σε άγχωσε εξ’ αρχής. Δοκίμασε να κάνεις ένα περίπατο για μισή ώρα, ιδανικά όταν ο καιρός είναι καλός και ο ήλιος γελά και δες από πρώτο χέρι την αλλαγή στη διάθεσή σου.

Μάσησε τσίχλα

Μπορεί να ακούγεται παιδικό, όμως η επαναληπτική διαδικασία του να μασάς τσίχλα έχει ευεργετική επίδραση στη διάθεσή σου και την πνευματική σου κατάσταση. Σύμφωνα με έρευνες εκείνοι που συστηματικά μασούν τσίχλα όχι μόνο έχουν λιγότερο άγχος και καλύτερη διάθεση αλλά έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν ψηλή πίεση και χοληστερίνη.

Κάνε έρωτα

Μπορεί όταν είσαι αγχωμένη αυτό να είναι το τελευταίο πράγμα στο μυαλό σου όμως το σεξ είναι ίσως ο πιο διασκεδαστικός και αποτελεσματικός τρόπος να αποβάλλεις το άγχος και την ένταση. Κι αυτό γιατί όχι μόνο χαμηλώνει την πίεση σου αλλά τονώνει την αυτοεκτίμησή σου και σε δένει περισσότερο με τον σύντροφό σου.

Πάρε μια βαθιά ανάσα

Και δεν το εννοούμε μεταφορικά. Συγκεκριμένα η μυρωδιά της λεβάντας και του δεντρολίβανου έχει την δύναμη να σε ηρεμήσει βαθιά και να ρίξει τους παλμούς σου. Αν πάλι δεν έχεις κοντά ένα αρωματικό κερί ή ένα…θάμνο, παίρνοντας απλά βαθιές αργές ανάσες μπορείς να διαλύσεις το στρες.

«Δεν πιστεύω στον εαυτό μου» Οι 10 τοξικές σκέψεις που σε εμποδίζουν να είσαι ευτυχισμένη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network