Follow us

Λεπτή μέση με διατροφή: Οι 5 διατροφικοί κανόνες για να τα καταφέρω

Λεπτή μέση με διατροφή με αυτές τις πέντε διατροφικές συνήθειες.

Λεπτή μέση με διατροφή: Οι 5 διατροφικοί κανόνες για να τα καταφέρω

Βάλε φωτιά στο μεταβολισμό σου και απόκτησε λεπτή μέση με διατροφή και συγκεκριμένα με 5 διαιτητικά must για να δοκιμάσεις. Κάνε αυτές τις πέντε μικρές αλλαγές στην καθημερινή σου διατροφή για να δεις μεγάλη ανταμοιβή (και μια πιο στενή μέση!).

Λεπτή μέση με διατροφή: Οι 5 διατροφικοί κανόνες για να τα καταφέρω

Φάε τις βιταμίνες σου

Οι βιταμίνες Β, ειδικά η νιασίνη, μπορούν να βοηθήσουν τη δραστηριοποίηση του μεταβολισμού αυξάνοντας την παραγωγή ενέργειας από τα μιτοχόνδρια, την κινητοποιό δύναμη των κυττάρων μας. Τα σιτηρά, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα αβγά και τα ολικής άλεσης είναι όλα πλούσιες πηγές βιταμινών Β.

Ανάλαβε δράση: Δοκίμασε την κινόα, ένα είδος δημητριακού που είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ή πρόσθεσε μισό φλιτζάνι ψιλοκομμένες στρογγυλές πιπεριές και λίγο τριμμένο τυρί με χαμηλά λιπαρά στην πρωινή σου ομελέτα.

Προτίμησε το πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι περιέχει καφεΐνη και το αντιοξειδωτικό επιγαλλοκατεχίνη (EGCG), διεγερτικά που αυξάνουν τον αριθμό των θερμίδων που καις στη διάρκεια του 24ώρου. Η ώθηση στο μεταβολισμό είναι ελαφριά, γύρω στις 100 θερμίδες παραπάνω καύσεων, αλλά μπορεί να κάνει τη διαφορά αν πίνεις τακτικά τσάι, προτείνει ένα άρθρο στην επιθεώρηση American College of Nutrition.

Ανάλαβε δράση: Πίνε πέντε ή έξι φλιτζάνια παγωμένο ή ζεστό πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη (αυτή είναι η ποσότητα που έχει φανεί ότι επιφέρει μεταβολικά οφέλη) στη διάρκεια της ημέρας. Αν θέλεις να μην καταναλώνεις καφεΐνη, η EGCG μπορεί να βρεθεί και στα ντεκαφεϊνέ αφεψήματα, παρότι δεν είναι εξίσου δραστική

Πρόσθεσε μια πικάντικη νότα

Η καψαϊκίνη, ένα συστατικό στις πιπεριές τσίλι, μπορεί να αυξήσει κατά περίπου 5% τον μεταβολισμό σου, σύμφωνα με μια μελέτη στο International Journal of Obesity. Το ισοθειοκυανικό αλλύλιο, ένα συστατικό που υπάρχει στην πικάντικη μουστάρδα, μπορεί να προσφέρει στο σώμα σου μια προσωρινή αύξηση του μεταβολισμού, έχει βρεθεί σε έρευνα. Ανάλαβε δράση: Αντί για μαγιονέζα, προτίμησε να βάλεις καυτερή μουστάρδα στο σάντουιτς σου ή πρόσθεσε μια κουταλιά της σούπας μουστάρδα στη σπιτική βινεγκρέτ. Πασπάλισε νιφάδες κόκκινης πιπεριάς στη σάλτσα για τα ζυμαρικά σου ή πρόσθεσε ένα κουτάλι του γλυκού σκόνη τσίλι στον κιμά γαλοπούλας για τα τάκος.

Φούλαρε με πρωτεΐνη

Ο οργανισμός σου καταναλώνει περισσότερη ενέργεια για την πέψη της πρωτεΐνης συγκριτικά με την ενέργεια που καταναλώνει για τους υδατάνθρακες ή τα λιπαρά. Αν τρως πρωτεΐνη που αντιστοιχεί σε 100 θερμίδες, καις τις 35 στη διαδικασία της πέψης, της απορρόφησης και της επεξεργασίας της. Με υδατάνθρακες που αντιστοιχούν σε 100 θερμίδες, καις με τον αντίστοιχο τρόπο τις 15. Και η πρωτεΐνη είναι ζωτικής σημασίας για το χτίσιμο μυικής μάζας. Και όσο περισσότερους μύες έχεις, τόσο πιο αποτελεσματικά καίει το σώμα σου θερμίδες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ