Follow us

Πώς θα τρώω πιο υγιεινά στο γραφείο αν δεν έχω χρόνο για προετοιμασία γευμάτων;

Ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος να κάνεις το level up που ήθελες στην υγιεινή διατροφή.

Πώς θα τρώω πιο υγιεινά στο γραφείο αν δεν έχω χρόνο για προετοιμασία γευμάτων;

Πολλές είναι οι φορές που έχουμε αναφέρει πόσο σημαντική είναι η οργάνωση για τη συντήρηση μιας υγιεινής διατροφικής καθημερινότητας. Απαραίτητη προϋπόθεση για κάτι τέτοιο, αναμφισβήτητα, είναι ο ελεύθερος χρόνος. Ωστόσο, οι περισσότεροι από εμάς ζούμε στους φρενήρεις ρυθμούς της καθημερινότητας: δουλεύουμε το λιγότερο 7-8 ώρες την ημέρα, ενώ, αν στο πρόγραμμα προσθέσεις τις μετακινήσεις σου, τις κοινωνικές σου υποχρεώσεις ή τα χόμπι σου, ο χρόνος που απομένει για να αφιερώσεις στη διατροφή σου και την προετοιμασία των γευμάτων είναι, πραγματικά, ελάχιστος.

Είναι, όντως, τόσο σημαντικό να τρώμε υγιεινά και ισορροπημένα, όμως;

Αν σκέφτεσαι πως μπορείς να τρως ανθυγιεινά… ες αεί, σίγουρα κάνεις λάθος. Και ο λόγος δεν είναι μόνο το φαίνεσθαι αλλά και το είναι. Ένας υγιεινός τρόπος διατροφής θα βελτιώσει τη συγκέντρωσή σου, τη μνήμη σου, την ενεργητικότητά σου, την παραγωγικότητά σου, το ανοσοποιητικό σύστημα, τη ψυχολογία σου, την παραγωγικότητά σου και την ενέργειά σου.

Σύμφωνα με έρευνες, η ψυχική μας υγείας επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τη διατροφή μας, με ανθρώπους που δεν τηρούν μια ισορροπημένη διατροφή να έχουν περισσότερες πιθανότητες εμφάνισης κατάθλιψης, άγχους ή άλλης διαταραχής ψυχικής υγείας. Εν συντομία, μπορείς να καταλάβεις πως μια διατροφή πλήρης σε θρεπτικά συστατικά είναι επιτακτική ανάγκη στην καθημερινότητά σου.