Follow us

6 συνδυασμοί τροφών που θα ανεβάσουν την ποιότητα της διατροφής σου

Πρόσθεσέ τους τώρα κιόλας στη διατροφή σου!

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής

Η βελτιστοποίηση της διατροφής σου μπορεί να γίνει πραγματικότητα, όχι μόνο με υγιεινές τροφές, αλλά και με υγιεινούς συνδυασμούς τροφών που θα στείλουν τη διατροφή σου στο επόμενο επίπεδο!

Πότε ένα combo τροφών είναι επιτυχημένο; Όταν ο συνδυασμός αυτός παράγει ένα αποτέλεσμα (ευεργετικό), μεγαλύτερο από το άθροισμα των ξεχωριστών ευεργετικών ιδιοτήτων της κάθε τροφής ξεχωριστά. Κάθε τροφή, από μόνο της, έχει συγκεκριμένα οφέλη, αλλά τα οφέλη του συνδυασμού της με κάποια άλλη μπορεί να φανεί άκρως ευεργετική για τον οργανισμό σου.

Δες επίσης: Πράσινο smoothie για γρήγορη αποτοξίνωση μετά τις διακοπές

Η Amanda Meixner, nutrition blogger, μοιράζεται μέσα από μια ανάρτηση στο Instagram, 6 νέους και ενδεικτικούς συνδυασμούς που μπορείς να προσθέσεις στη διατροφή σου.

6 συνδυασμοί τροφών που θα ανεβάσουν την ποιότητα της διατροφής σου:

  1. Μπρόκολο + ντομάτα: Και οι 2 αυτές τροφές βοηθούν στην προστασία κατά του καρκίνου, αλλά ο συνδυασμός τους είναι ακόμα αποτελεσματικότερος!
  2. Αυγό + πεπόνι: Η πρωτεΐνη από τα αυγά επιβραδύνει την απορρόφηση της γλυκόζης από τους υδατάνθρακες. Αυτό ελαχιστοποιεί τα επίπεδα ινσουλίνης και του σακχάρου στο αίμα, και σε κάνει να αισθάνεσαι χορτάτη.
  3. Κουρκουμάς + μαύρο πιπέρι: Η κουρκουμίνη είναι αντικαρκινική, αντιφλεγμονώδης και καταπολεμά τον καρκίνο, αλλά έχει χαμηλή βιοδιαθεσιμότητα από μόνη της. Προσθέτοντας μαύρο πιπέρι, βελτιώνεις τη βιοδιαθεσιμότητα της κουρκουμίνης κατά 1.000 φορές!
  4. Κόκκινο Κρέας + Δενδρολίβανο: Τα αντιοξειδωτικά, ροσμαρινικό οξύ και καρνοσικό οξύ, που περιέχονται στο δεντρολίβανο, απορροφούν τις ελεύθερες ρίζες που εμφανίζονται στο κάρβουνο όταν τα κρέατα ψήνονται σε υψηλές θερμοκρασίες.
  5. Λεμόνι + kale: Η βιταμίνη C βοηθά τον σίδηρο φυτικής προέλευσης (που είναι λιγότερο απορροφήσιμος) να απορροφηθεί καλύτερα.
  6. Μήλο + σοκολάτα: Τα μήλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ένα αντιφλεγμονώδες φλαβονοειδές που ονομάζεται κουρσετίνη. Η σοκολάτα περιέχει την κατεχίνη φλαβονοειδών, που μειώνει τον κίνδυνο για αθηροσκλήρωση και καρκίνο. Ο συνδυασμός τους χαλαρώνει τα συμπαγή αιμοπετάλια, βελτιώνοντας την καρδιαγγειακή υγεία.