Follow us

Τι να φάω την Καθαρά Δευτέρα; Δες πώς θα γεμίσεις το πιάτο σου με τις συμβουλές της διαιτολόγου

H διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει για εμάς το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας. Ιδού τι πρέπει να περιέχει

καθαρά δευτέρα

«Τι να φάω την Καθαρά Δευτέρα;». Πρόκειται για κάτι που μπορεί να αναρωτιέσαι αν διανύεις μια περίοδο που ακολουθείς κάποια δίαιτα ή θέλεις να προσέξεις λίγο περισσότερο τη διατροφή σου. Πρακτικά μιλώντας, ζητήσαμε από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου να μας «φτιάξει» το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας.

Οι θερμίδες

  • sos 1 φέτα λαγάνα= 80 θερμίδες
  • 1 κουταλιά της σούπας ταραμοσαλάτα = 100 θερμίδες
  • 100 γραμμάρια χαλβάς = 500 θερμίδες

Χώρισε το πιάτο σε 4 μέρη και γέμισε ως εξής:

¼ Σαλάτα και τουρσί

Η σαλάτα θα πρέπει να είναι σίγουρα στο πιάτο σου γιατί οι φυτικές της ίνες είναι αυτές που θα σε χορτάσουν. Μπορείς να προσθέσεις και λίγο τουρσί το οποίο δεν έχει πολλές θερμίδες (περίπου 120 θερμίδες/ 100 γρ.), αλλά αν γίνεται μη βάλεις αλάτι στη σαλάτα σου, καθώς το τουρσί έχει αρκετό…

Δες τη συνέχεια στο shape.gr