Follow us

Τρέξιμο για αρχάριους: Έτσι θα ξεκινήσεις σωστά

Τρέξιμο για αρχάριους: Έτσι θα ξεκινήσεις σωστά
Τρέξιμο για αρχάριους: Έτσι θα ξεκινήσεις σωστά

Συνεργάστηκε η Άνθεια Καλαντζή, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ.

Αν δεν έχεις βγει ποτέ για τρέξιμο στο δρόμο, χρειάζεσαι λίγη παραπάνω οργάνωση. Δεν είναι απαραίτητο να τρέξεις όσο χρόνο ή απόσταση έχεις αποφασίσει, αλλά χρειάζεται να γνωρίζεις τη διαδρομή σου και να έχεις μαζί σου τα απαραίτητα αξεσουάρ.

Ένα fitness tracker ή εφαρμογή σε κινητό που να μετρά απόσταση, χρόνο, βήματα, ταχύτητα, θερμίδες είναι βασικό. Η ακόμα καλύτερη επιλογή είναι ένα fitness smart watch που μετρά και καρδιακούς παλμούς.

Τρέξιμο για αρχάριους: Βγες στο δρόμο

Ένα fitness tracker θα σε βοηθήσει να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα HIIT στο τρέξιμο και εκτός γυμναστηρίου. Αντί, για παράδειγμα, να τρέξεις 2 χιλιόμετρα με την ίδια ταχύτητα και ρυθμό, θα μπορούσες να τρέξεις μικρότερη απόσταση αλλά σε διαφορετικές ταχύτητες. Στο Shape.gr θα βρεις πολλά προγράμματα για τρέξιμο στο δρόμο, τα οποία μπορείς να εκτυπώσεις ή να εισάγεις στην εφαρμογή σου ώστε να σε ενημερώνει το χρονόμετρο πότε να αλλάξεις ταχύτητα. Καλή αρχή!

Είσαι αρχάρια στο τρέξιμο; Έτσι ξεκίνησε και η Ευμορφία

Δεν τρέχω – δε μου αρέσει το τρέξιμο

Λάθος mentality για να ξεκινήσεις τρέξιμο, σωστά; Ή, τουλάχιστον, έτσι πίστευα κι έτσι

διέδιδα στους γύρω μου όταν με ρωτούσαν με τι είδους άσκηση ασχολούμαι. Μέχρι που η πρόσκληση να συμμετέχω σε αγώνα relay στην Αγγλία μου έδωσε στόχο και κίνητρο. Στην αρχή αναρωτήθηκα αν θα μπορούσα να ανταποκριθώ στο challenge, μιας και έχω ένα χειρουργημένο γόνατο από ρήξη χιαστού και ελαφριά χονδροπάθεια και στα δύο γόνατα – όχι πως μου απαγόρευε ο γιατρός μου να τρέχω. Για να διαβάζεις όμως αυτό το κείμενο, σημαίνει πως παρέμεινα απτόητη!