Follow us

“La vie en rope”: Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Tommy Hilfiger

Οι “Hilfigers” ταξιδεύουν στην Αμερικανική ύπαιθρο.

tommy-def

Οι “Hilfigers” ταξιδεύουν στην Αμερικανική ύπαιθρο.

Οι Hilfigers – η αγαπημένη all-American οικογένεια που βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μάρκετινγκ του brand – κάνει ένα ταξίδι στη λίμνη Tahoe, όπου η Καλιφόρνια και η Νεβάδα συναντιούνται για να δημιουργήσουν ένα preppy outpost ωσότου η εκλεκτή ομάδα των χαρακτήρων να κατακτήσει την ύπαιθρο.

Τραχιές αναφορές κάνουν την εμφάνισή τους σε: high-peak parkas, snowlines of shearling, blazers και bungee σχοινιά. Burnished sunset plaids εμφανίζονται σε shirtdresses, δερμάτινα jackets και μπότες. Μαζί τους –σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης- ένας σκύλος Αγίου Βερνάρδου.

“La vie en rope”: Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Tommy Hilfiger

«Αυτή τη σεζόν οι Hilfigers επιστρέφουν πιο περιπετειώδεις από ποτέ», δηλώνει ο Tommy Hilfiger. «Στη Φθινοπωρινή μας κολεξιόν για το 2014 αναβαθμίζουμε παραδοσιακά στοιχεία της πεζοπορίας στην ύπαιθρο και τα εντάσσουμε στη ζωή στην πόλη.

Αυτή η συλλογή διαθέτει ένα μοναδικό μείγμα από ορειβατικές αναφορές και παραδοσιακά καρό τα οποία αναπτύσσονται σε συνεργασία με την εμβληματική Βρετανική εταιρεία μαλλιού Abraham Moon. Η συλλογή ταιριάζει για εμφανίσεις από ένα σαλέ στο Άσπεν έως τους δρόμους της Νέας Υόρκης».

“La vie en rope”: Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Tommy Hilfiger - εικόνα 2

Η καμπάνια αποτελεί την απόλυτη προσωποποίηση της preppy κληρονομιάς και του ασεβούς πνεύματος του Tommy Hilfiger brand. Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τον Craig McDean, με styling από τον Karl Templer, σε δημιουργική σκηνοθεσία του Trey Laird του Laird + Partners.

“La vie en rope”: Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Tommy Hilfiger - εικόνα 3

Για να συμπληρώσει περαιτέρω την la vie en rope αισθητική της καμπάνιας, ο Tommy Hilfiger εισάγει μια νέα σχεδιαστική αντίληψη με ορειχάλκινο λογότυπο. Το “φθαρμένο» ορειχάλκινο φινίρισμα δίνει μια κομψή, σοφιστικέ εικόνα στο λογότυπο Tommy Hilfiger και στην κλασική κόκκινη, λευκή και μπλε χρωματική του παλέτα. Το δημιουργικό του νέου λογοτύπου θα εμφανιστεί στην καμπάνια Φθινόπωρο 2014 και όλα τα συναφή υλικά, από τις in-store σημάνσεις στα καταστήματα έως και την διαφημιστική καμπάνια.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ