Οι “Hilfigers” ταξιδεύουν στην Αμερικανική ύπαιθρο.
Οι Hilfigers – η αγαπημένη all-American οικογένεια που βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μάρκετινγκ του brand – κάνει ένα ταξίδι στη λίμνη Tahoe, όπου η Καλιφόρνια και η Νεβάδα συναντιούνται για να δημιουργήσουν ένα preppy outpost ωσότου η εκλεκτή ομάδα των χαρακτήρων να κατακτήσει την ύπαιθρο.
Τραχιές αναφορές κάνουν την εμφάνισή τους σε: high-peak parkas, snowlines of shearling, blazers και bungee σχοινιά. Burnished sunset plaids εμφανίζονται σε shirtdresses, δερμάτινα jackets και μπότες. Μαζί τους –σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης- ένας σκύλος Αγίου Βερνάρδου.
«Αυτή τη σεζόν οι Hilfigers επιστρέφουν πιο περιπετειώδεις από ποτέ», δηλώνει ο Tommy Hilfiger. «Στη Φθινοπωρινή μας κολεξιόν για το 2014 αναβαθμίζουμε παραδοσιακά στοιχεία της πεζοπορίας στην ύπαιθρο και τα εντάσσουμε στη ζωή στην πόλη.
Αυτή η συλλογή διαθέτει ένα μοναδικό μείγμα από ορειβατικές αναφορές και παραδοσιακά καρό τα οποία αναπτύσσονται σε συνεργασία με την εμβληματική Βρετανική εταιρεία μαλλιού Abraham Moon. Η συλλογή ταιριάζει για εμφανίσεις από ένα σαλέ στο Άσπεν έως τους δρόμους της Νέας Υόρκης».
Η καμπάνια αποτελεί την απόλυτη προσωποποίηση της preppy κληρονομιάς και του ασεβούς πνεύματος του Tommy Hilfiger brand. Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τον Craig McDean, με styling από τον Karl Templer, σε δημιουργική σκηνοθεσία του Trey Laird του Laird + Partners.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr