Υγεία : Διατροφή21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2019

12 δοκιμασμένοι κανόνες διατροφής για σίγουρη απώλεια βάρους

Αυτά είναι τα 12 πραγματικά βήματα που συστήνουν οι διαιτολόγοι ώστε η δίαιτα να πετύχει.

δοκιμασμένοι κανόνες διατροφής

Τελευταία έχεις αφεθεί λίγο παραπάνω και γι’ αυτό το λόγο αποφεύγεις τη ζυγαριά σου; Θες να χάσεις λίγα κιλά για να είσαι έτοιμη για τις γιορτές; Θες να ξεκινήσεις και πάλι τη διατροφή που σταμάτησες το καλοκαίρι;
Αν δεν ξέρεις πώς να ξεκινήσεις, αυτά είναι τα 12 βήματα που έχουν καταλήξει οι διαιτολόγοι ότι πρέπει να εφαρμόζονται σε κάθε δίαιτα για να βάλεις σε σειρά την διατροφή σου και να πετύχεις το στόχο σου.

10 υγιεινά σνακ για πρωινό και απεριόριστη κατανάλωση από την δρ Μαρία Ψωμά

12 δοκιμασμένοι κανόνες διατροφής για σίγουρη απώλεια βάρους

Η απώλεια βάρους έχει να κάνει με το πόσες θερμίδες λαμβάνεις καθημερινά.

Συνδύασε άσκηση και μείωσε την καθημερινή πρόσληψη κατά 500 θερμίδες και θα χάνεις μισό κιλό την εβδομάδα. Μην πέσεις κάτω από 1.200 την ημέρα γιατί θα επιβραδύνεις το μεταβολισμό.

Παρακολούθησε τις θερμίδες σου

Και εννοούμε όλες! Ακόμα και μια μικρή παρασπονδία μετράει στην καθημερινή προσπάθεια. Με αυτόν τον τρόπο θα ξέρεις τι καταναλώνεις ακριβώς. Επίσης χρειάζεται να ζυγίζεσαι 2 φορές την εβδομάδα για να ξέρεις που βρίσκεσαι.

Να μετράς τα πάντα

Αγόρασε μετρητές ποσότητας φαγητού, για να γνωρίζεις ακριβώς τι τρως. Θα εκπλαγείς με το τι παρακάμπτεις όταν είσαι πεινασμένη. Σε λίγο διάστημα θα ξέρεις εμπειρικά ποια είναι η σωστή μερίδα φαγητού.

Φάε 5 γεύματα κάθε μέρα

Τρώγοντας κάθε δύο με τρεις ώρες, ρυθμίζεις τον μεταβολισμό σου και δεν αισθάνεσαι το αίσθημα της έντονης πείνας. Στόχευσε σε 3 γεύματα και 2 σνακ την ημέρα.

Οι σωστές ώρες φαγητού παίζουν ρόλο

Πρωινό στις 7 το πρωί, σνακ στις 9.30, μεσημεριανό στις 12.30, σνακ στις 3.30 και βραδινό στις 6.30 είναι οι καλύτερες ώρες ώστε να έχεις χωνέψει πριν πέσεις για ύπνο.

Τι πρέπει να τρως

Κάθε φορά που τρως, φρόντισε να περιλαμβάνεις πρωτεΐνη, για να ικανοποιείς την πείνα σου, φυτικές ίνες, για να σε τονώνουν και θρεπτικούς υδατάνθρακες για να διατηρούν την ενέργειά σου.

Κάνε τουλάχιστον μία ανταλλαγή την ημέρα σε μία από τις αγαπημένες σου λιχουδιές. Αντικατάστησε το αναψυκτικό με νερό, το γλυκό με ένα φρούτο ή τη μακαρονάδα με κοτόπουλο.

Προγραμμάτισε

Η αντιμετώπιση της πείνας είναι το χειρότερο κομμάτι όταν κάνεις δίαιτα. Για να αποφύγεις την έντονη επιθυμία να φας αυτό το μπισκότο που λαχταράς, γράψε τα φαγητά που πρέπει να τρως και κάνε πρόγραμμα.

Γυμνάσου

Η δίαιτα είναι το μισό κομμάτι της διαδικασίας απώλειας βάρους. Γυμνάσου μια ώρα, πέντε φορές την εβδομάδα και κάψε λίπος. Το περπάτημα είναι καλό αλλά δε θα βοηθήσει να κάψεις θερμίδες. Βρες κάτι που σου αρέσει να κάνεις – ίσως χορό;

Όρισε μικρούς στόχους και γιόρτασε την επίτευξη τους

Για κάθε στάδιο που φέρνεις εις πέρας στην δίαιτα σου, φρόντισε να επαινείς τον εαυτό σου με ένα μανικιούρ ή κάτι άλλο που σε χαλαρώνει.

Συνειδητοποίησε το

Οι δίαιτες δεν είναι λύση. Δεν υπάρχει μαγική δίαιτα ούτε τρόφιμο με σούπερ αδυνατιστικές ιδιότητες. Οτιδήποτε πολύ περιοριστικό δεν είναι σωστός τρόπος να χάσεις βάρος. Βρες ένα υγιεινό πρόγραμμα που μπορείς να διατηρήσεις για πάντα.

Να είσαι υπομονετική και να θυμάσαι γιατί το κάνεις

Η απώλεια κιλών απαιτεί προσπάθεια και επιμονή. Γιόρτασε κάθε μικρή επιτυχία και όταν νιώθεις πως θες να τα παρατήσεις, θυμήσου το λόγο για τον οποίο ξεκίνησες.

Τα top μπαχαρικά που αδυνατίζουν και καίνε το λίπος

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network