Υγεία : Διατροφή02 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

Πώς να χάσεις βάρος; Ακολούθησε 13 μυστικά από όλο τον κόσμο

Ακολούθησε τις συνήθειες 13 πολιτισμών για να χάσεις βάρος και να μείνεις αδύνατη!

Πώς να χάσεις βάρος; Ακολούθησε 13 μυστικά από όλο τον κόσμο

Πώς να χάσεις βάρος; Εκτός από τις κλασικές συμβουλές και tips, βρες παρακάτω 13 συνήθειες από πολιτισμούς όλου τους κόσμου, πάρε ιδέες και υιοθέτησε τα μυστικά που σου ταιριάζουν.

Πώς θα χάσεις 1 κιλό σε μια εβδομάδα με την υγιεινή δίαιτα

Πώς να χάσεις βάρος; Ακολούθησε 13 μυστικά από όλο τον κόσμο

1. Ηνωμένο Βασίλειο: μείωσε το μέγεθος

Τα φαστφουντάδικα στην Αγγλία δεν περιλαμβάνουν τεράστιες μερίδες, μόνο κανονικές, καθώς οι Βρετανοί προτιμούν κατά κανόνα τις μικρότερες μερίδες. Έτσι και εσύ, για να καταπολεμήσεις τις λιγούρες, σκέψου πριν φας αν όντως χρειάζεσαι όλη αυτή την ποσότητα!

2. Γερμανία: μην ξεχνάς το πρωινό

Οι Γερμανοί τρώνε καθημερινά πρωινό το οποίο περιλαμβάνει κυρίως φρούτα αλλά και δημητριακά ολικής αλέσεως. Οι διατροφολόγοι τονίζουν ιδιαίτερα τη σημασία του πρωινού. Συγκεκριμένα αν δεν φας ένα καλό πρωινό είναι πιθανό να ενδώσεις αργότερα σε ένα γεύμα με πολλές θερμίδες. Μην ξεχνάς λοιπόν το πρωινό σου!

3. Ολλανδία: άσε το αμάξι και πάρε το ποδήλατο

Στην Ολλανδία τα ποδήλατα είναι περισσότερα από τους ανθρώπους και χρησιμοποιούνται για καθημερινές δραστηριότητες όπως τα ψώνια και η δουλειά. Χρησιμοποίησε κι εσύ το ποδήλατο για καθημερινές μικροδουλειές κοντά στο σπίτι καθώς μπορείς να χάσεις μέχρι και 550 θερμίδες σε μία ώρα.

4. Ρωσία: φτιάξε έναν κηπάκο

Τα περισσότερα εξοχικά σπίτια στη Ρωσία έχουν έναν κήπο στον οποίο οι Ρώσοι καλλιεργούν τα δικά τους φρούτα και λαχανικά. Συσκευάζοντας και διατηρώντας αυτά που καλλιεργούν οι ίδιοι, κάνουν τη διατροφή τους πιο υγιεινή και θρεπτική. Δοκίμασε το κι εσύ!

5. Μαλαισία: βάλε κουρκούμη

Αυτό το μπαχαρικό φυτρώνει στις ζούγκλες της Μαλαισίας και περιέχει μια ουσία που λέγεται κουρκουμίνη. Ερευνητές πιστεύουν ότι αυτή η ουσία μπορεί να αποδειχθεί σύμμαχος σου κατά του λίπους καθώς καταστέλλει την ανάπτυξη του λιπώδους ιστού και ενισχύει την καύση του λίπους. Πρόσθεσε λίγο την επόμενη φορά που θα σοτάρεις κάτι.

6. Γαλλία: μεγάλες συζητήσεις

Για τους Γάλλους το γεύμα είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός μέσα στη μέρα. Οι οικογένειες συγκεντρώνονται και γευματίζουν όλοι μαζί κάνοντας μακροσκελείς συζητήσεις. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνο να αφήσεις για λίγο το πιρούνι για να συζητήσεις, αλλά και να συνειδητοποιήσεις ότι χόρτασες.

7. Νότια Αφρική: πιες Rooibos τσάι

Στην Ν.Αφρική απολαμβάνουν αυτό το τσάι που είναι πιο εύρωστο από το πράσινο καθώς είναι γλυκό και δεν χρειάζεται ζάχαρη. Οι πολιτισμοί που καταναλώνουν καθημερινά τσάι έχουν χαμηλότερα επίπεδα παχυσαρκίας. Σε αυτό βοηθούν ορισμένα συστατικά του τσαγιού όπως οι κατεχίνες. Γι’ αυτό την επόμενη φορά άσε τον καπουτσίνο και πιες μια κούπα rooibos.

8. Νορβηγία: κάνε μια κυριακάτικη βόλτα

Είναι μια βαθιά ριζωμένη νορβιγική συνήθεια: κάθε Κυριακή όλες οι οικογένειες πηγαίνουν για πεζοπορία ή για σκι. Έτσι, αντί να χάσεις την Κυριακή σου μπροστά στην τηλεόραση, πάρε κάποιον μαζί σου και κάντε μια βόλτα στη γειτονιά.

10. Ινδία: κάνε Yoga

Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι κάνουν yoga έχουν πολύ χαμηλό δείκτη μάζας σώματος. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η yoga εκτελείται καλύτερα με άδειο στομάχι και χτίζει μύες που βοηθούν στην ενίσχυση του μεταβολισμού σου. Επιπλέον, ενθαρρύνει την ευσυνειδησία βοηθώντας σε να καταλάβεις πότε νιώθεις πλήρης.

11. Ιαπωνία: πάρε έναν υπνάκο

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του βάρους. Γι’ αυτό ευθύνονται δύο ορμόνες, η λεπτίνη και η γκρελίνη. Η έλλειψη ύπνου αυξάνει τα επίπεδα της γκρελίνης που είναι υπεύθυνη για το αίσθημα της πείνας και μειώνει τα επίπεδα της λεπτίνης που είναι υπεύθυνη για το αίσθημα πληρότητας. Έτσι πολλές φορές που νιώθεις ότι πεινάς, αυτό που μπορεί τελικά να χρειάζεσαι είναι ύπνος.

12. Φινλανδία: ξεκίνα το σκανδιναβικό περπάτημα

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα ζευγάρι ελαφριών μπαστουνιών για περπάτημα, τα οποία βοηθούν την ισορροπία σου. Ακόμα καλύτερα, επειδή σε κάνουν να χρησιμοποιείς τα χέρια και τον κορμό σου, μεταμορφώνουν το περπάτημα σε μια σε μια άσκηση για ολόκληρο το σώμα και σε βοηθούν να κάψεις 20% περισσότερες θερμίδες.

13. Ολλανδία: φάε περισσότερες ρέγγες

Οι Ολλανδοί καταναλώνουν τεράστιες ποσότητες από ρέγγες τουρσί που σερβίρονται με μαλακά ψωμάκια και κρεμμύδια. Τέτοιου είδους ψάρια βοηθούν ιδιαίτερα τον οργανισμό καθώς περιέχουν λιπαρά Ω3. Τα Ω3 μειώνουν τα επίπεδα κορτιζόλης, μιας ορμόνης που συμβάλλει στην αποθήκευση του λίπους γύρω από τη μέση σου. Προτίμησε τες τουρσί και όχι τηγανιτές.

Χάσε 5 κιλά σε 1 μήνα! Το πρόγραμμα πριν την παραλία

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network