Υγεία : Διατροφή30 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2019

20 συμβουλές δίαιτας για το καλοκαίρι (χωρίς να μετράς θερμίδες)

Ξεκίνα το πρωί με παγωτό και άλλα μικρά μυστικά για να κρατήσεις τη δίαιτα και το καλοκαίρι στις διακοπές χωρίς κόπο

συμβουλές δίαιτας για το καλοκαίρι

Αν έχεις χαθεί μέσα σε πλάνα διατροφής, μετράς σχολαστικά θερμίδες και η ζυγαριά είναι ο καλύτερός σου φίλος, ίσως ήρθε η ώρα να χαλαρώσεις λίγο και να αναθεωρήσεις τις γνώσεις σου για το θέμα διατροφή/απώλεια βάρους. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι που θέλεις να περάσεις ξένοιαστα τις διακοπές σου, ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής και δίαιτας που πρέπει να ακολουθείς πιστά όπου κι αν είσαι – ό,τι και αν κάνεις δεν είναι και η καλύτερη λύση.

Οι τροφές που καίνε το λίπος στην κοιλιά

Και όχι, αυτό δε σημαίνει holiday weight. Δες πώς μπορείς εύκολα και απλά να διατηρήσεις και να βελτιώσεις τη σιλουέτα σου και να διατηρήσεις τη δίαιτά σου το καλοκαίρι χωρίς κόπο.

20 συμβουλές δίαιτας για το καλοκαίρι (χωρίς να μετράς θερμίδες)

1.Έξυπνη βαλίτσα

Όταν ταξιδεύεις δεν είναι απαραίτητο να εγκαταλείψεις τις δραστηριότητές σου. Πάρε μαζί σου αθλητικά είδη που δεν πιάνουν πολύ χώρο και είναι ελαφριά και συνδύασε διακοπές και άσκηση. Θα το ευχαριστηθείς και εσύ και η σιλουέτα σου.

2.Παρακολούθηση

Παρατήρησε την πρόοδό σου για να είσαι συγκεντρωμένη σε αυτό που κάνεις και να βλέπεις τα αποτελέσματα. Δεν είναι μόνο η ζυγαριά μέθοδος παρακολούθησης αλλά και ο καθρέφτης και τα ρούχα που σου μπαίνουν πια!

3.Χαρούμενο σώμα

Το στρες προκαλεί αύξηση του βάρους. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που ευχάριστες δραστηριότητες όπως ο χορός, το shopping και οι περίπατοι είναι φυσικοί παράγοντες καύσης θερμίδων.

4.Επιδόρπιο για πρωινό

Αν είναι να κάνεις παρασπονδία και λαχταράς ένα γλυκό που αγαπάς, κατανάλωσέ το το πρωί έτσι ώστε να έχεις ολόκληρη τη μέρα μπροστά σου για να το κάψεις.

5.Υπόθεση φίλων

Επιστράτευσε τις φίλες σου να πηγαίνετε μαζί σε μέρη με υγιεινές επιλογές φαγητού και να επισημαίνουν τις αλλαγές στην εικόνα σου όταν εσύ δεν τις παρατηρείς.

6.Φάε περισσότερο

Κι όμως, μπορεί να βοηθήσει. Περισσότερα μικρά γεύματα θα σε κρατήσουν χορτάτη μόνιμα και θα βελτιώσουν σημαντικά το μεταβολισμό σου.

7.Πρώτα το πρωινό

Φάε πρωινό το πολύ μια ώρα αφού ξυπνήσεις για να διατηρήσεις σταθερά τα επίπεδα σακχάρου σου και να ελέγξεις έτσι το αίσθημα της πείνας όλη την ημέρα.

8.Αθλητική γκαρνταρόμπα

Αγόρασε ένα αθλητικό τοπ ή παπούτσια και θα δεις οτι είσαι πιο πρόθυμη να φορέσεις τα καινούρια σου ρούχα και να βγεις για τρέξιμο από το να φοράς το παλιό σου t-shirt. Δε χρειάζεται να ξοδέψεις πολλά χρήματα

9.Υγιεινά φαγητά;

Υγιεινά ναι, εντελώς αναμάρτητα σε απεριόριστη ποσότητα όχι. Κατανάλωσε τα πάντα με μέτρο, η υπερβολή δεν κάνει πουθενά καλό.

10.Control freak

Έχε στο μυαλό σου τις ιδανικές μερίδες για κάθε τροφή. “Μία χούφτα”, “ένα μπαλάκι του τέννις”, “μια παλάμη” κτλ. θα σε απαλλάξουν από την ανάγκη της ζυγαριάς όταν δεν την έχεις διαθέσιμη ή τρως έξω.

11.Κόψε το φαγητό

Κυριολεκτικά, κόβοντας το φαγητό σου σε μικρά κομμάτια ξεγελάς τα μάτια και τον εγκέφαλό σου στο να νομίζει οτι υπάρχει μεγαλύτερη ποσότητα στο πιάτο.

12.Ελάττωσε την άσκηση

Μπορεί να φαίνεται περίεργο αλλά αν αυξήσεις την ένταση της προπόνησής σου, ακόμα και αν μειώσεις το χρόνο που αθλείσαι θα έχεις το ίδιο θετικά αποτελέσματα στο σώμα σου.

13.Μη γυρίσεις στα παλιά

Αν έχασες βάρος. σημαίνει οτι άλλαξες διατροφική συμπεριφορά και συνήθειες. Διατήρησε την υγιεινή σου ρουτίνα και μην επιστρέψεις στις παλιές σου ανθυγιεινές επιλογές για το καλό της υγείας και της εικόνας σου.

14.Το twist στην προπόνηση

Μια μικρή αλλαγή στην δραστηριότητά σου, όπως λίγα λεπτά παραπάνω cardio ή μια καινούρια άσκηση φέρνουν γρήγορα και θετικά αποτελέσματα.

15.Συγκεντρώσου

Στο γυμναστήριο προτίμησε να είσαι επικεντρωμένη σε αυτό που κάνεις και όχι να μιλάς στο τηλέφωνο ή να ψάχνεις μουσική γιατί έτσι μειώνεις την ένταση της άσκησής σου.

16.Η ζυγαριά δεν είναι το παv

Το ζητούμενο είναι να χάσεις λίπος και να βελτιώσεις την εικόνα σου και όχι απαραίτητα ο αριθμός των κιλών που χάνεις. Θυμήσου οτι όταν αναπτύσσονται οι μύες, η ζυγαριά δείχνει παραπάνω κιλά ενώ εσύ δείχνεις πιο αδύνατη

17.Απόλαυσε το φαγητό

Αντί να υποβάλεις τον οργανισμό σου σε στέρηση, κάνε όσο συχνά θες μικρές ατασθαλίες για να σε “καλοπιάνεις” με τροφές που δεν έχουν καταστροφικά αποτελέσματα για τη δίαιτά σου.

18.Κανένα απόγευμα χαμένο

Μπορεί να είσαι κουρασμένη, σκέψου όμως: Υπάρχει καλύτερο χαλαρωτικό από μια μεγάλη ποσότητα ενδορφινών μετά από ένα μεγάλο meeting; Ακόμα και ασκήσεις στο σπίτι έχουν το αποτέλεσμα.

19.Σήκω και βγες έξω τώρα

Ακόμα και αν είσαι πνιγμένη στις δουλειές ένα δεκάλεπτο άσκησης ή οποιασδήποτε δραστηριότητας θα επιταχύνει το μεταβολισμό σου και θα αλλάξει όλη σου τη διάθεση.

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου; Τα διατροφικά μυστικά που ακολουθεί πιστά

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network