Υγεία : Διατροφή20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

Πώς να τρως υγιεινά και λιγότερο στις εξόδους σου

Να πώς θα καταφέρεις να συνδυάσεις το φαγητό απέξω με την υγιεινή διατροφή

Πώς να τρως υγιεινά

Γεύματα με συναδέλφους, ραντεβού με το άλλο σου μισό, βόλτες με φίλους. Όσο κι αν προσπαθείς να αποφύγεις το φαγητό απέξω, αυτό πάντα βρίσκεται μπροστά σου με κάποιο τρόπο. Πρέπει λοιπόν να αντιληφθείς ότι η ιδανική λύση δεν είναι να βγάλεις από τη ζωή σου τις εξόδους για φαγητό, προκειμένου να καταφέρεις να ακολουθείς έναν υγιεινό τρόπο ζωής, αλλά να διαχειριστείς όσο το δυνατόν σωστότερα την κατάσταση. Παρακάτω θα βρεις 6 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να καταναλώσεις μικρότερες ποσότητες φαγητού στις εξόδους σου, αλλά και να κάνεις σωστότερες και πιο υγιεινές επιλογές.

Πώς να αδυνατίσω; 6 τρικ για δίαιτα που σίγουρα δεν ήξερες μέχρι τώρα

Πώς να τρως υγιεινά και λιγότερο στις εξόδους σου

Κάνε σωστή επιλογή εστιατορίου

Αρχικά, όλα ξεκινούν από τη σωστή επιλογή του μέρους όπου θα επιλέξεις να δειπνήσεις. Κάθε κουζίνα έχει λιγότερο και περισσότερο υγιεινά μέρη όπου μπορεί να την απολαύσεις και αυτός ο κανόνας δεν συμπεριλαμβάνει καμία εξαίρεση. Προτίμησε λοιπόν, εστιατόρια που θα σου χαρίσουν απόλαυση αλλά παράλληλα και πιο light επιλογές. Επιπλέον, προτίμησε εστιατόρια που το μενού τους αποτελείται από φρέσκα προϊόντα και όχι κατεψυγμένα.

Μην προσπαθείς να φας όλη την μερίδα σου

Δεν χρειάζεται να πιέσεις τον εαυτό σου να καταναλώσει όλη την ποσότητα φαγητού που υπάρχει μπροστά του. Σκέψου πως έρευνες έχουν δείξει πως η μερίδα ενός γεύματος στα εστιατόρια έχει μεγαλώσει κατά… 136% από τη δεκαετία των 70s! Μην θεωρείς λοιπόν ότι πρέπει να… φας όλο σου το φαγητό. Αν αφήσεις υπόλοιπο, πάρτο μαζί σου για να το απολαύσεις την επόμενη ημέρα.

Άφησε στην τσάντα σου το κινητό σου

Όταν τρως και παράλληλα στέλνεις μηνύματα και snaps ή παρακολουθείς οτιδήποτε στο internet, η προσοχή σου αποσπάται με αποτέλεσμα να καταναλώνεις μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού από όσο χρειάζεσαι. Δώσε στον εαυτό σου την ευκαιρία να συγκεντρωθεί εξ ολοκλήρου στο πιάτο σου. Από τη μία θα έχεις μεγαλύτερη απόλαυση ενώ από την άλλη θα συνειδητοποιήσεις ευκολότερα πως χόρτασες.

Φάε κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης μέρας σου

Πολλές είναι οι φορές που, γνωρίζοντας ότι το βράδυ θα δειπνήσεις έξω, προτιμάς να πάρεις τις θερμίδες μαζεμένες, μένοντας νηστική την υπόλοιπη μέρα σου. Φυσικά μια τέτοια τακτική αποτελεί μέγιστο λάθος, αφού θα βρεθείς μπροστά από αμέτρητες λιχουδιές πεινασμένη και το παρακάνεις. Από την άλλη, για να λειτουργεί σωστά ο οργανισμός σου δεν πρέπει να παραλείπεις να κάνεις πολλά και μικρά γεύματα μέσα στη μέρα σου.

Βγες με λιγότερα άτομα

Μελέτες έχουν αποδείξει πως όσα περισσότερα είναι τα άτομα στην παρέα σου, τόσο μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού καταναλώνεις. «Γεύματα που καταναλώνονταν μαζί με παρέα ήταν μέχρι και 33% μεγαλύτερα από ότι όταν κάποιος τα καταναλώνει μόνος», αναφέρει έρευνα.

Κάνε τη μελέτη σου

Δες αναλυτικά τον κατάλογο και κάνε το πλάνο του γεύματός σου, χωρίς να επηρεάζεσαι από τις επιλογές των γύρω σου. Όλοι μας έχουμε την τάση να μιμούμαστε τις επιλογές των διπλανών μας, ωστόσο προσπάθησε να είσαι αυτή που θα κάνει την πιο υγιεινή επιλογή. Και πού ξέρεις. Μπορεί να είσαι εκείνη που θα παρασύρει τους υπόλοιπους στον υγιεινό «δρόμο».

8 συνδυασμοί τροφών που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος άμεσα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network