Υγεία : Διατροφή29 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2020

6+1 κανόνες για γρήγορη απώλεια λίπους και περισσότερη ενέργεια

Ενέργεια στο φουλ.

κανόνες για γρήγορη απώλεια λίπους

7 αλλαγές στην καθημερινότητά σου που θα σε βοηθήσουν στην απώλεια λίπους χωρίς να νιώθεις ότι έχασες την ενέργειά σου.

Χυμοί αποτοξίνωσης για αδυνάτισμα | 6 αγαπημένες συνταγές των πιο fit διάσημων

6+1 κανόνες για γρήγορη απώλεια λίπους και περισσότερη ενέργεια:

1. Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες στο πρωινό.

Η κατανάλωση υδατανθράκων το πρωί ( και ιδιαίτερα «λευκών» υδατάνθρακων όπως το λευκό ψωμί και τα corn flakes) μπορεί να οδηγήσει σε απότομη πτώση του επιπέδου της ζάχαρης στο αίμα. Αντίθετα, γεύματα με τουλάχιστον 5 γραμμάρια πρωτείνης έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν τα επίπεδα της νορεπινεφρίνης, η οποία με τη σειρά της αυξάνει την εγρήγορση.

2. Προγραμμάτισε 3 με 4 γεύματα την ημέρα.

καθώς η κατανάλωση μικρής ποσότητας φαγητού περισσότερες φορές την ημέρα σταθεροποιεί τα επίπεδα της ζάχαρης στο αίμα. Παρόλα αυτά, για να κοιμάσαι καλύτερα είναι σημαντικό να αποφεύγεις την κατανάλωση φαγητού μετά της 7 το απόγευμα.

3. Σνακ πριν τον ύπνο. 

Εάν η μη κατανάλωση φαγητού μετά τις 7 έχει ως αποτέλεσμα να ξυπνάς πεινασμένη το επόμενο πρωί μπορείς να προσθέσεις ένα μικρό σνακ πριν κοιμηθείς. Ένα ποτήρι γάλα με δύο cakes βρώμης είναι ιδανικά για την περίσταση.

4. Τροφές πλούσιες σε σίδηρο.

Φρόντισε να τρως όσο πιο συχνά γίνεται τροφές πλούσιες σε σίδηρο (όπως τα αυγά, τα αποξηραμένα φρούτα, τα σκούρα πράσινα λαχανικά, ή το αρνί).

5. Βιταμίνες Β1, Β2, Β3.

Πρόσθεσε στη διατροφή σου τρόφιμα που βοηθούν στην μετατροπή της ενέργειας από το φαγητό που τρως. Η βιταμίνη Β1 απελευθερώνει την ενέργεια των υδατανθράκων, η Β2 την ενέργεια από το λίπος και την πρωτεΐνη και η Β3 όλων των ειδών φαγητού. Θα τις βρεις στα προϊόντα ολικής άλεσης, στα γαλακτοκομικά, στα αυγά και στα δημητριακά.

6. Ενυδάτωση! 

Φρόντισε να ενυδατώνεις τον εαυτό σου σε τακτική βάση για να μην κουράζεσαι ευκολότερα και να κοιμάσαι καλύτερα.

7. Υδατάνθρακες ΚΑΙ στο βραδινό. 

Το τελευταίο γεύμα της ημέρας πρέπει να είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες αλλά πρέπει να συμπεριλαμβάνει τόσο πρωτεΐνες όσο και ασβέστιο. Αυτός ο συνδυασμός αυξάνει την πρόσληψη της τρυπτοφάνης, μιας ουσίας που βοηθά για καλύτερο ύπνο.

Πράσινο smoothie για γρήγορη αποτοξίνωση

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ